Hallo Tweakers!
Ik ga een pc voor een maat in elkaar zaten en ik heb wat leuks voor hem uitgezocht. Toch houdt ik altijd van een beetje feedback. Ik heb wat leuks in elkaar geknutseld, en ik vraag me behoorlijk af wat jullie ervan vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en alleen gamen. Misschien netflixen. Hij gaat hem voornamelijk gebruiken met zijn 4k TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maximum prijs ligt rond 850 euro inc. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al 2 harde schijven die hij meeneemt uit zijn oude pc. Ook windows heeft hij al. Ook zijn er geen toetsenbord, muis en beeldscherm mee berekent in het budget.
Mijn voornaamste vraag is of jullie hier misschien nog verbetering uit kunnen proppen. Hij wil een zo'n sterk mogelijke pc voor gamen, wat uiteraard wel binnen zijn budget valt.
Mijn filosofie is eigelijk geweest om er een zo'n goed mogelijke videokaart in te zetten. Daarom zie je ook dat die meer dan de helft kost van het systeem. Toen ik voor de laatste keer mijn PC bouwde was dat voor zo ver ik herinner de juiste manier om het te kiezen. Is dit nog steeds zo?
Dit is wat ik al een beetje bij elkaar gezocht heb:
Bij voorbaat dank,
Arjan
Ik ga een pc voor een maat in elkaar zaten en ik heb wat leuks voor hem uitgezocht. Toch houdt ik altijd van een beetje feedback. Ik heb wat leuks in elkaar geknutseld, en ik vraag me behoorlijk af wat jullie ervan vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en alleen gamen. Misschien netflixen. Hij gaat hem voornamelijk gebruiken met zijn 4k TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maximum prijs ligt rond 850 euro inc. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft al 2 harde schijven die hij meeneemt uit zijn oude pc. Ook windows heeft hij al. Ook zijn er geen toetsenbord, muis en beeldscherm mee berekent in het budget.
Mijn voornaamste vraag is of jullie hier misschien nog verbetering uit kunnen proppen. Hij wil een zo'n sterk mogelijke pc voor gamen, wat uiteraard wel binnen zijn budget valt.
Mijn filosofie is eigelijk geweest om er een zo'n goed mogelijke videokaart in te zetten. Daarom zie je ook dat die meer dan de helft kost van het systeem. Toen ik voor de laatste keer mijn PC bouwde was dat voor zo ver ik herinner de juiste manier om het te kiezen. Is dit nog steeds zo?
Dit is wat ik al een beetje bij elkaar gezocht heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Super Windforce OC 8G | € 431,- | € 431,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox E500L Zilver (closed) | € 40,40 | € 40,40 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 71,24 | € 71,24 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450 | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 m.2 250GB | € 42,49 | € 42,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,52 | ||
Bij voorbaat dank,
Arjan
[ Voor 4% gewijzigd door arjan_1995 op 03-09-2019 01:51 ]