Ik zoek een oplossing om mijn hardware te gebruiken voor mijn werklaptop ZONDER in te leveren op kwaliteit van mijn game PC
Men heeft op het werk besloten om van Citrix over te stappen op laptops... Dat is voor mij best balen, aangezien ik altijd lekker gewerkt heb op mijn thuis-setup (die hieronder volgt)
Nu zou ik graag zo min mogelijk rompslomp willen en wel op mijn Desktop kunnen blijven werken (dat wil zeggen de randapparatuur) ZONDER dat ik problemen ga krijgen met performance. (ik denk dan gelijk aan allerlei extra koppelingen waardoor er "lag" ontstaat.)
Ik weet nog niet exact wat ik zoek, ik heb verschillende zaken voorbij zien komen. Termen als KVM switch, docking station, etc. maar geen kennis van deze zaken
Wat is je budget?
Als de optie bestaat die ik zoek, mag het best wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou graag mijn hardware niet constant willen ompluggen (lees onder het bureau inkruipen waar alle kabels netjes gemanaged zijn!) en zoals aangegeven wil ik voorkomen dat ik performance verlies (vooral bij het gamen
)
Ik beschik over de volgende componenten, alles bedraad incl. internet:
Dual monitor setup:
1. ASUS ROG pg348q
2. Samsung 24" monitor
Desktop PC
Mainboard ASUS ROG Strix z370-E Gaming
Geheugen G.Skill Trident Z RGB 16 gb 3200 Mhz CL14
Voeding EVGA Supernova 850 Watt
CPU Intel Core™ i5-8600K
GPU ASUS GeForce GTX 1070 STRIX GAMING
Toetsenbord Razer Chroma V2
Muis Razer Mamba
Laptop werk
HP (nog niet heel veel verdere details, wel gezien dat er een i7 inzit)
Alle tips/hulp is welkom!
Alvast heel hartelijk dank!
Men heeft op het werk besloten om van Citrix over te stappen op laptops... Dat is voor mij best balen, aangezien ik altijd lekker gewerkt heb op mijn thuis-setup (die hieronder volgt)
Nu zou ik graag zo min mogelijk rompslomp willen en wel op mijn Desktop kunnen blijven werken (dat wil zeggen de randapparatuur) ZONDER dat ik problemen ga krijgen met performance. (ik denk dan gelijk aan allerlei extra koppelingen waardoor er "lag" ontstaat.)
Ik weet nog niet exact wat ik zoek, ik heb verschillende zaken voorbij zien komen. Termen als KVM switch, docking station, etc. maar geen kennis van deze zaken
Wat is je budget?
Als de optie bestaat die ik zoek, mag het best wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zou graag mijn hardware niet constant willen ompluggen (lees onder het bureau inkruipen waar alle kabels netjes gemanaged zijn!) en zoals aangegeven wil ik voorkomen dat ik performance verlies (vooral bij het gamen
Ik beschik over de volgende componenten, alles bedraad incl. internet:
Dual monitor setup:
1. ASUS ROG pg348q
2. Samsung 24" monitor
Desktop PC
Mainboard ASUS ROG Strix z370-E Gaming
Geheugen G.Skill Trident Z RGB 16 gb 3200 Mhz CL14
Voeding EVGA Supernova 850 Watt
CPU Intel Core™ i5-8600K
GPU ASUS GeForce GTX 1070 STRIX GAMING
Toetsenbord Razer Chroma V2
Muis Razer Mamba
Laptop werk
HP (nog niet heel veel verdere details, wel gezien dat er een i7 inzit)
Alle tips/hulp is welkom!
Alvast heel hartelijk dank!