[Ulefone Armor 5] Microfoon kapot, kosten reparatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 543 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Hallo luitjes,

Mijn smartphone geeft geen geluid meer door aan de ontvanger. Ik ga ervan uit dat het microfoontje kapot is. Nou heeft de Ulefone Armor 5 trox schroefjes aan de zijkanten dus hij kan uit elkaar. Heeft iemand enig idee wat een nieuw microfoon-reparatie kost of dat ik beter direct een nieuwe kan regelen?

Thx!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-04 13:31
Met zo'n rugged telefoon zou ik altijd proberen garantie te claimen waar mogelijk. Wellicht kun je testen of jouw microfoon nog werkt door middel van een voice recorder app? Misschien dat er softwarematig iets anders mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
alex3305 schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:06:
Met zo'n rugged telefoon zou ik altijd proberen garantie te claimen waar mogelijk. Wellicht kun je testen of jouw microfoon nog werkt door middel van een voice recorder app? Misschien dat er softwarematig iets anders mis is.
Ik heb al wel een bericht gestuurd naar Ulefone. Het punt is dat de microfoon het soms doet en dan midgesprek houdt het ding ermee op en horen ze mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@govie je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen.

Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Je zou eens kunnen beginnen met de telefoon resetten, controleren op software updates, enzovoorts.

Een defect meld je bij de verkoper, Ulefone zelf is maar afwachten of ze iets voor je kunnen doen.

Onderdelen voor chinaphones ga je in ieder geval in Nederland niet vinden. En als je gaat amateur-repareren, kan ik je met vrij hoge zekerheid verzekeren dat je daarna geen waterdicht toestel meer hebt.

Zoek het eerst eens aan de software kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
rens-br schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:38:
[mbr]@govie je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen.

Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?[/]
*knip*.
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:41:
Je zou eens kunnen beginnen met de telefoon resetten, controleren op software updates, enzovoorts.

Een defect meld je bij de verkoper, Ulefone zelf is maar afwachten of ze iets voor je kunnen doen.

Onderdelen voor chinaphones ga je in ieder geval in Nederland niet vinden. En als je gaat amateur-repareren, kan ik je met vrij hoge zekerheid verzekeren dat je daarna geen waterdicht toestel meer hebt.

Zoek het eerst eens aan de software kant.
Ik zal eens kijken qua updates en een resetje doen eventueel. Daarnaast heb ik contact met een telefoonreperateur en ulefone zelf. Aan jouw hebben we tenminste inhoudelijk iets. Thx en een prettige dag!

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 03-09-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

govie schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 11:09:
[...]

*knip*.

[...]

Ik zal eens kijken qua updates en een resetje doen eventueel. Daarnaast heb ik contact met een telefoonreperateur en ulefone zelf. Aan jouw hebben we tenminste inhoudelijk iets. Thx en een prettige dag!
Wat een attitude heb jij, ik heb spijt dat ik je uberhaupt heb willen helpen. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 03-09-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@govie als je geen zin hebt om je aan de forumregels te houden, dan is Tweakers wellicht niet de plek om je probleem op te lossen. Hier komt dan ook een slotje op.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 03-09-2019 11:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.