Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-07 21:29
Mijn huisgenootje is vandaag begonnen met haar master leisure and tourism studies aan het NHTV in Breda en zoekt hiervoor een laptop. Ze heeft zelf deze Asus Zenbook UX434FL-AI025T op het oog. Deze werd aangeraden bij de Mediamarkt en lijkt op het eerste zicht te voldoen. Ik vraag me alleen af of de MX250 geschikt is? Ik heb zelf niet voldoende kennis van (laptop)componenten en photoshop om er iets zinnings over te zeggen, dus daarom dit topic :)

Wat ga je met je laptop doen?
Bedoeld voor een masterstudie. Huisgenootje wil er mee videobewerken (voornamelijk footage van haar GoPro, fotobewerken en schoolzaken als SPSS en office.

Wat is je budget?
Huidige selectie is 1400 euro, dus zeg 1500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Belangrijk punt: wordt meegesleept vanuit Utrecht naar Breda 3 dagen per week dus moet te gebruiken zijn in de trein, 14 inch zijn qua schermgrootte, redelijk/goede accuduur en niet te zwaar. .

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk is niet van belang, zolang ie maar mooi is, waarbij 'mooi' weer subjectief is natuurlijk :+ .

Bedankt voor jullie expertise en hulp in ieder geval al :)

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her