Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 12:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb dit weekend een nieuwe zonnebril gekocht. Helemaal blij, mooi montuur en gepolariseerde glazen. Maar ik gebruik nogal vaak mijn tablet, en kwam er vandaag achter dat het scherm in landscape modus dus mooi zwart blijft als ik mijn zonnebril op heb. Zelfde met mijn telefoon. Is hier iets aan te doen, misschien door een soort film over de tablet te plakken?

Google levert alleen maar resultaten voor gepolariseerde film, niet om het effect weer op te heffen.

---RAWE CEEK!!!---

Beste antwoord (via NoFearCreations op 06-09-2019 20:50)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, want dan zou je de pixels van je scherm moeten roteren. Het speelt blijkbaar niet voor alle displays, dus je zou een andere tablet kunnen overwegen. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, want dan zou je de pixels van je scherm moeten roteren. Het speelt blijkbaar niet voor alle displays, dus je zou een andere tablet kunnen overwegen. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Tablet in portretmodus gebruiken.

Gepolariseerde zonnebrillen en beeldschermen gaan niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:10

WCA

Sommige OLED schermen zijn niet gepolariseerd, dus een OLED tablet zou een uitkomst kunnen bieden.

Verder is er niet echt een oplossing.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Hmm, dat is jammer, want het is een erg fijne zonnebril. Dan maar opzoek naar een betaalbaar tablet met OLED scherm.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-05 11:44
Als ik mijn zonnebril opzet kan ik het beeld van zowel de Samsung Note 8 en mijn LG OLED TV ook niet zien. Het geld dus blijkbaar niet voor alle OLEDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Warlock schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:33:
Als ik mijn zonnebril opzet kan ik het beeld van zowel de Samsung Note 8 en mijn LG OLED TV ook niet zien. Het geld dus blijkbaar niet voor alle OLEDs.
Misschien maar is een rondje mediamarkt/bcc doen met m'n zonnebril op dan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:10

WCA

Warlock schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:33:
Klopt, sommige OLEDs hebben wel een polarisatiefilter. Mijn Galaxy S6 had 'm niet, mijn Oneplus 3T en Oneplus 6 weer wel

Share and Enjoy!

Pagina: 1