Mogelijkheid om door inactieve advertenties te zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GabrielWB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 04:12

GabrielWB

Kaas is lekker

Topicstarter
Een van de leukste dingen van het verkopen van tweedehands artikelen is het bepalen van de juiste prijs. Er zijn vele manieren om deze te bepalen, en een die ik vaak gebruik is eBay. (Volgens mij heb ik deze tip zelfs hier ergens op Tweakers gelezen)

Door in de zoekfilters aan te geven dat je alleen verkochte aanbiedingen wilt hebben kun je alle advertenties zien die succesvol afgerond voor de term waar je naar aan het zoeken bent.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/597237800466645002/618018927884238885/unknown.png

Een naar mijn mening erg handige tool om ongeveer de juiste vraagprijs vast te stellen en om te bepalen hoeveel winst je realistisch kan verwachten van jouw tweedehands artikel.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/597237800466645002/618019143899283475/unknown.png

Met de hoeveelheid advertenties die er dagelijks binnen komt op V&A zou het een schat aan informatie zijn voor zowel verkopers om realistische vraagprijzen op hun advertentie te kunnen plaatsen, en voor kopers om te bepalen of ze niet te veel te betalen voor een product. Wat helemaal perfect zou zijn is als je onderscheid kan maken tussen Verkochte en Vervallen advertenties.

Mijn vraag is dan ook, zou het mogelijk zijn om een vergelijkbare functie te implementeren op V&A?

[TODO: insert creative/funny signature here]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Laten we deze vraag eens aan de devvers stellen. :)

V&A Feedback => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:10

ikloon

Product Owner
Funda heeft voor verkochte huizen ook een soortgelijk zoekfilter. De wens heb ik genoteerd op de lijst van wensen voor V&A verbeteringen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)