Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• YolanV
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 23-10 18:02
Mijn vraag
...
Welk moederbord raden jullie aan voor een Ryzen 7 3700X? Ik heb al onderzoek gedaan en kwam uit op de volgende borden:

- MSI B450 Tomahawk MAX
- Gigabyte X570 Aorus Elite
- MSI B450 Carbon AC Pro

Ik zou voor de Gigabyte gaan omdat ik dan volgens mij het minste problemen ga hebben. Maar vroeg me af om het waard is om zoveel geld neer te leggen voor een AM4 socket dat volgend jaar geen support meer heeft.

Wat denken jullie? Ik ben voornamelijk bezorgd om boot times, cpu temperatures, vrms, ...

Thx!

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.

Verder mis ik een hoop informatie met betrekking tot je eigen wensen en waarom je denkt dat de Gigabyte beter is dan die andere. Kan best hoor, maar waarom denk/vind je dat?

• MattiaFTW
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-09 00:55
als ik jouw was zou ik als je voor een 3700x gaat gwn een standaard x570 kopen. ik heb zelf een 2700x met de gigabyte x470 elite en dat is een hele fijne combi. Als je de x570 aan een te dure kan vind kun je beter de gigabyte x470 ipv een b450 kopen. Het prijsverschil is namelijk klein en je krijgt meer support features.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True