Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaurice
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 09:07
Bijbaan met Informatiekunde 2e jaar?

[ Voor 96% gewijzigd door TheMaurice op 07-12-2019 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erdinger
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-07 12:25
Je kunt kijken eens kijken of werken bij Student aan huis iets voor je is.

How low-code can you go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaurice
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-09 09:07
Erdinger schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:25:
Bedankt voor de tip.. ik heb de website in een tabblad staan dus daar ga ik mee aan de slag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-09 23:25

YRH

Erdinger schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:25:
Dat is echt alles behalve wat TS hier noemt, bij SAH is het oude mensen helpen met hun mailinstellingen en wachtwoorden achterhalen. Het ingewikkeldste wat je meemaakt is een windows die niet meer lekker boot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan parttime aan de slag gaan ergens binnen een development team. Gewoon bedrijven aanschrijven. De kleinere bedrijven hebben vast een plek voor je. Kan je daarna ook je stage er doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dit zal vooral liggen aan de tijden die je beschikbaar bent. Ben je op ma - vr minimaal 3 dagen in de week op kantooruren beschikbaar dan is de kans heel goed dat je part-time aan de slag kan bij software of telecom bedrijven. Daar buiten wordt het wel heel lastig, weekend of avondwerk binnen de IT bestaat niet zo veel buiten callcenters.

Toen ik full-time studeerde (MSc en PhD) werkte ik daarom gewoon in de distributie bij een magazijn, in het begin alleen als assistent en later toch een belangrijkere functie gekregen zelfs met enkel één a twee dagen in de week. Het voordeel is dat je daarmee juist andere kwaliteiten op doet en tegelijk in conditie blijft. Zakelijke klanten contacten onderhouden, systemen nalopen en tegelijk kwam ik ook meer mensen tegen die IT problemen hadden, maar niet vaak in contact kwamen met mensen met IT kennis. Uiteraard is dat niet zo leuk als direct IT ervaring op doen, maar het heeft zeker ook z'n voordelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 22:30
In Groningen zoekt Belsimpel altijd wel studenten voor hun dev team. Doen ook ontzettend veel in PHP, dus die ervaring is altijd meegenomen. Aantal medestudenten (zelf CS) doet daar voor 16 uur per week dev’en als bijbaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:43
Heb in Grunn ook IK/IS gestudeerd, mooie opleiding. Misschien kun je binnen de uni aan de slag bij het CIT of als student-assistent, bijvoorbeeld voor het vak inleiding programmeren 1/2 of gevorderd programmeren (Python). Succes met je studie! :)

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1