Dag Allemaal,
ik ben vrijwel doorheen mijn selectie van laptops gelopen om op 2 uit te komen.
Ik kan gerust alle randvoorwaarden overlopen, maar ik ben vrij zeker dat het tussen deze twee zal gaan.
Het probleem is, ik zie geen reden tussen de 350€ verschil.
Misschien dat jullie kunnen aanwijzen wat ik precies mis? Kan moeilijk enkel merk gerelateerd zijn?
Hp Omen 15 vs MSI GE63
De Hp omen 15 hier
De MSI GE63 hier
Ik hoor het graag!
Soit, toch heel kort de eisen:
Werkbak, laptop om mee naar vergadering te gaan, verder extern scherm en toetsenbord om thuis te werken.
Draait 24/7, tekenprogramma.
Stevige processor (i7+), pittige videokaart (1070+), 512mb SSD minimum 1ste opslag, 15"+, Azerty, 12GB ram+.
(Wordt binnen 2 jaar weer verkocht om opnieuw vervangen te worden, dus voor zover mogelijk nog wat waard op 2dehands markt rond die tijd, maarja, wishful thinking)
ik ben vrijwel doorheen mijn selectie van laptops gelopen om op 2 uit te komen.
Ik kan gerust alle randvoorwaarden overlopen, maar ik ben vrij zeker dat het tussen deze twee zal gaan.
Het probleem is, ik zie geen reden tussen de 350€ verschil.
Misschien dat jullie kunnen aanwijzen wat ik precies mis? Kan moeilijk enkel merk gerelateerd zijn?
Hp Omen 15 vs MSI GE63
De Hp omen 15 hier
De MSI GE63 hier
Ik hoor het graag!
Soit, toch heel kort de eisen:
Werkbak, laptop om mee naar vergadering te gaan, verder extern scherm en toetsenbord om thuis te werken.
Draait 24/7, tekenprogramma.
Stevige processor (i7+), pittige videokaart (1070+), 512mb SSD minimum 1ste opslag, 15"+, Azerty, 12GB ram+.
(Wordt binnen 2 jaar weer verkocht om opnieuw vervangen te worden, dus voor zover mogelijk nog wat waard op 2dehands markt rond die tijd, maarja, wishful thinking)