Hallo allemaal,
Ik begin steeds meer problemen te krijgen met mijn (6,5 jaar oude) GPUs dus ik denk dat ik er binnenkort toch aan moet geloven om deze te gaan vervangen en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goeie GPU vervanging voor mijn crossfire sapphire HD7950
Wat is je budget?
Zoveel als nodig is om in ieder geval beter uit te komen dan de huidige setup, zo rond de 300 euro?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Nvidia gezien ik wat problemen met AMD heb gehad, maar ik sta open voor suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is op dit moment mij setup:
Ik zal voornamelijk WoW gaan spelen (wat dus niet echt GPU nodig heeft), maar zou ook graag Overwatch/Destiny op goeie settings willen spelen als ik daar weer zin in heb. Ik twijfel op het moment zelf over de 2060 of toch weer AMD in de vorm van de 5700. Ik speel op het moment dus op een 1080p scherm, maar zou in de toekomst misschien willen overstappen naar 1440p 144hz gaming.
Elk advies is welkom en alvast bedankt
Ik begin steeds meer problemen te krijgen met mijn (6,5 jaar oude) GPUs dus ik denk dat ik er binnenkort toch aan moet geloven om deze te gaan vervangen en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goeie GPU vervanging voor mijn crossfire sapphire HD7950
Wat is je budget?
Zoveel als nodig is om in ieder geval beter uit te komen dan de huidige setup, zo rond de 300 euro?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever Nvidia gezien ik wat problemen met AMD heb gehad, maar ik sta open voor suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is op dit moment mij setup:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6400 Boxed | € 188,75 | € 188,75 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 93,50 | € 93,50 |
| 2 | Videokaarten | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 151,37 | € 151,37 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Arc Midi R2 Window | € 94,77 | € 94,77 |
| 2 | Monitoren | Samsung LS23C570HS Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Thermalright True Spirit 140 Power | € 50,69 | € 50,69 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12G 650W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,08 | ||
Ik zal voornamelijk WoW gaan spelen (wat dus niet echt GPU nodig heeft), maar zou ook graag Overwatch/Destiny op goeie settings willen spelen als ik daar weer zin in heb. Ik twijfel op het moment zelf over de 2060 of toch weer AMD in de vorm van de 5700. Ik speel op het moment dus op een 1080p scherm, maar zou in de toekomst misschien willen overstappen naar 1440p 144hz gaming.
Elk advies is welkom en alvast bedankt