Ik zoek een?
mITX moederbord die geschikt is voor een Ryzen 5 3600. Belangrijk is dat een goede BIOS beschikbaar is. Als we dat BIOS moeten flashen, dan kan dat wel, AMD levert zelfs leen CPU's daarvoor. Maar er gaan wat enge verhalen rond over BIOSes die gewoon niet correct werken.
Wat is je budget?
100-150 euro. Hoe goedkoper hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een merk die fatsoenlijke Zen 2 compatible BIOSes maakt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een redelijk high end game PC
Zelf dacht ik aan een ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac. Ik weet alleen niet of de laatste BIOS versie wel echt goed werkt. Van sommige merken schijnt de laatste BIOS versie enorm slecht te zijn en in sommige gevallen compleet niet te werken.
mITX moederbord die geschikt is voor een Ryzen 5 3600. Belangrijk is dat een goede BIOS beschikbaar is. Als we dat BIOS moeten flashen, dan kan dat wel, AMD levert zelfs leen CPU's daarvoor. Maar er gaan wat enge verhalen rond over BIOSes die gewoon niet correct werken.
Wat is je budget?
100-150 euro. Hoe goedkoper hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een merk die fatsoenlijke Zen 2 compatible BIOSes maakt
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een redelijk high end game PC
Zelf dacht ik aan een ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac. Ik weet alleen niet of de laatste BIOS versie wel echt goed werkt. Van sommige merken schijnt de laatste BIOS versie enorm slecht te zijn en in sommige gevallen compleet niet te werken.