Ik kan op mijn Samsung Galaxy J3 sinds gisteren de WhatsApp berichten die mijn man stuurt niet meer openen en ik kan hem ook geen berichten meer sturen. Met mijn andere contacten kan ik nog wel gewoon app-en. Ik zie nu dus dat er 6 ongelezen app berichten van mijn man zijn, maar als ik deze wil openen gaat het scherm op zwart en geeft hij na enige tijd aan dat WhatsApp niet reageert. Als ik in Galerij naar WhatsApp Images ga, zie ik overigens wel de foto staan die hij in 1 van de berichten (die ik niet kan openen) heeft verstuurd. Telefoon uitschakelen en weer opstarten lost niks op. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Vraag
Alle reacties
Chat verwijderen, nogmaals chatten en kijken of het dan lukt?
Je zou je man, indien hij nog wel de chat kan openen, de berichten een voor een kunnen laten verwijderen.
Ik zou dan beginnen met de laatste die je nog wel kon lezen en dan naar nieuwer om te kijken of je tussentijds de chat weer kan openen.
Ik zou dan beginnen met de laatste die je nog wel kon lezen en dan naar nieuwer om te kijken of je tussentijds de chat weer kan openen.
Foto uit de gallerij verwijderd? Misschien dat dat helpt.
Laatst ook nog iets vergelijkbaars bij een vriend van me gezien. Die kon ook de chat van één van zijn vrienden niet meer openen. Bleek dat ie van die gesprekpartner een PDF bestand had ontvangen met tickets van een concert.
Via File manager heb ik toen het PDF bestand fysiek van zijn telefoon verwijderd en vervolgens werkte Whatsapp weer als voorheen. Om één of andere reden ging Whatsapp daardoor dus helemaal de mist in, ondanks dat er op het eerste zicht niks mis was met dat PDF bestand.
Via File manager heb ik toen het PDF bestand fysiek van zijn telefoon verwijderd en vervolgens werkte Whatsapp weer als voorheen. Om één of andere reden ging Whatsapp daardoor dus helemaal de mist in, ondanks dat er op het eerste zicht niks mis was met dat PDF bestand.