[Instagram] Link niet toegestaan account beperkt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:10
Voor mijn BBQ blog gebruik ik ook een *snip* spam instagram acccount met alleen (je raad het al) BBQ concent.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/stIG9WB.png

Alleen heb ik sinds vorige week dat ik geen berichten meer kan plaatsen, antwoorden, liken en accounts kan volgen. Dan krijg ik bovenstaande melding met dat er een link niet is toegestaan. Ik had een link naar mijn blog in mijn profiel staan *snip* spam en om te testen heb ik deze verwijderd uit mijn profiel. Maar de melding blijft nog steeds actief (inmiddels meer dan een week). De support site van instagram zelf helpt je ook totaal niet op weg en er is geen manier om rechtstreeks contact op te nemen met een support afdeling. De enige optie is om tijdens de melding dit te rapporteren, maar dat doe ik elke keer en kan nergens terugvinden of dit is afgehandeld en om welke link het gaat.
Iemand ervaring hier mee? :?

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 04-09-2019 01:44 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

zeg dan niks

[ Voor 79% gewijzigd door Remy op 03-09-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:50
Dat is vervelend.
Maar het lijk wel dat Instagram kapot is. Via de web versie op mijn laptop lukt het niet eens meer om in te loggen. Niet met FF,Chrome of Edge. Elke poging kom ik terug bij de hoofdpagina. Via Facebook of direct.
Op mijn telefoon kan ik wel inloggen op de web versie maar hij laat bijna niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 03-09-2019 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juliallouise
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-02-2023
Mag ik vragen hoe je dit hebt opgelost? Wij lopen tegen het zelfde probleem.

Groetjes,
Julia