Control Review door Paul

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:24
@Paul Hulsebosch

Hallo Paul,

Ik kan super genieten van je al reviews en ben het ook vaak met je eens. Maar ik heb op je laatste review helaas toch wel even wat te mopperen.

Je hebt de game een 8.0 gegeven terwijl er technisch toch wel het 1 en ander problematisch is.

De frame rate zakt op o.a. de Playstation in tot wel 10fps, en jijzelf hebt ook problemen mogen ervaren mee met frame drops:

Paul Hulsebosch in 'reviews: Control - Verwarrend, goed en kort'
Paul Hulsebosch
@JackAvery • 31 augustus 2019 08:26
Ik heb gespeeld met een RTX 2080 op 4k en ook daarbij komen framedrops voor. Vooral als je in een sectie van The Oldest House de invloed van de Hiss (de vijand) verwijderd. Dan zie je een transitie waarbij de hele ruimte van vorm veranderd en dan kan de framerate flink inzakken.
Dit benoem je allemaal niet in de review.

Andere games worden er voor afgerekend en krijgen dan een lagere eindoordeel cijfer.

Waarom heb je dit niet benoemt?

Eigenlijk zou het wel zo eerlijk zijn om de review hier op aan te passen want veel gamers vertrouwen op jou op juiste accurate informatie en dat er niets achter gehouden word.

Gamers kunnen hier door best wel op het verkeerde been gezet worden en spijt krijgen van hun aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Waarom niet in een DM?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb de Windows-versie gespeeld en niet de console (PS4) versie. Dus daar kan ik niet over oordelen. Vandaar dat ik daar ook niets over gezegd heb. Ik weet het van horen zeggen, maar ik ga m'n oordeel niet baseren op van horen zeggen, dat lijkt me niet eerlijk.

En op pc is het erg afhankelijk van de setup waarop en de instellingen waarmee je speelt. Als je naar de grafieken kijkt op pagina 6, dan zie je dat je framerates van 120fps kunt halen als je de resolutie terug schroeft. Dan gaan ook die transities opeens een stuk soepeler.