Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Beste componenten om 144hz te kunnen spelen. Alles nieuwe spellen die in de toekomst uit gaan komen op ultra high willen spelen.
Wat is je budget?
Maximum €2100,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het alles op ultra high en 144hz kan spelen vind ik het prima
Beste mede Tweakers
Ik speel nu momenteel games op de PS4 Pro en wil graag overstappen op pc gaming. Ik speel veel a+ titels zoals Witcher 3 en wacht ongeduldig op Cyberpunk. Het meest speel ik nu Destiny 2.
Ik heb nog nooit zelf een pc gebouwd en ik ben zelf een absolute noob op het gebied van specs ( wat goed is en wat niet, of overkill of juist bottleneck)
Ik wil ook naast gamen zo af en toe videos bewerken
Mijn maximale budget is 2100 euro.
Ik kan de monitor nu al alvast uitkiezen want mijn huidige Benq El2780u is kapot gegaan in de garantie periode en mag een andere monitor uitkiezen. Welke monitor raden jullie mij aan? Hij moet 1 ms response/input lag hebben
Huidige monitor van Benq kostte 300 euro
Ik kan boven op de 300 euro maximaal 100 euro erboven op leggen voor de monitor.
Kunnen jullie mij een setup geven waarvan ik alle games (ook die binnen nu en 3 jaar uit gaan komen) op ultra high settings kan spelen en niet te vergeten op 144hz.
Alvast bedankt en ben zeer benieuwd 😃
Ik zoek een?
Beste componenten om 144hz te kunnen spelen. Alles nieuwe spellen die in de toekomst uit gaan komen op ultra high willen spelen.
Wat is je budget?
Maximum €2100,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het alles op ultra high en 144hz kan spelen vind ik het prima
Beste mede Tweakers
Ik speel nu momenteel games op de PS4 Pro en wil graag overstappen op pc gaming. Ik speel veel a+ titels zoals Witcher 3 en wacht ongeduldig op Cyberpunk. Het meest speel ik nu Destiny 2.
Ik heb nog nooit zelf een pc gebouwd en ik ben zelf een absolute noob op het gebied van specs ( wat goed is en wat niet, of overkill of juist bottleneck)
Ik wil ook naast gamen zo af en toe videos bewerken
Mijn maximale budget is 2100 euro.
Ik kan de monitor nu al alvast uitkiezen want mijn huidige Benq El2780u is kapot gegaan in de garantie periode en mag een andere monitor uitkiezen. Welke monitor raden jullie mij aan? Hij moet 1 ms response/input lag hebben
Huidige monitor van Benq kostte 300 euro
Ik kan boven op de 300 euro maximaal 100 euro erboven op leggen voor de monitor.
Kunnen jullie mij een setup geven waarvan ik alle games (ook die binnen nu en 3 jaar uit gaan komen) op ultra high settings kan spelen en niet te vergeten op 144hz.
Alvast bedankt en ben zeer benieuwd 😃