Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1234668

Topicstarter
Hoi iedereen,
Ik heb een korte vraag/kwestie en zou graag willen weten wat jullie mening hierover is. Ik heb een Macbook Pro 13 inch met Retina display uit mid 2014. Inmiddels geeft mijn systeem aan: laadcycli 1280. Een gemiddelde Macbook accu gaat +/-1000 cycli mee. Bij systeeminformatie geeft mijn Macbook echter aan dat de conditie 'Normaal' is. Is het desondanks wel verstandig om een nieuwe accu erin te laten zetten of kan de huidige accu nog wel eventje mee?
Alvast bedankt voor jullie mening!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

If it ain't broke, don't fix it

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 31-08-2019 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:42
Kan de accu nog voldoende uur/minuten mee wat voor jou wenselijk is? Als dat het geval is zou ik de accu mooi laten zitten en pas vervangen wanneer dat echt nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-07 14:33
Kijk je alleen naar dat nummertje, of merk je er ook daadwerkelijk wat van?

[ Voor 56% gewijzigd door Hahn op 01-09-2019 00:05 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:27
Wat zegt coconutbattery? Die ziet namelijk ook je design capacity en wat daar van over is.

Maar gezien de MacBook gewoon nog normaal meldt zou ik lekker doorgaan tot hij onderhoud nodig gaat zeggen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1234668

Topicstarter
Thanks voor jullie input! Als ik een hele dag mijn laptop gebruik, dan moet ik ongeveer 2 a 3 keer opladen. Hij gaat dus rond de 4/5 uur nog mee. Voor nu doe ik het nog eventjes met mijn huidige accu dan :)
Pagina: 1