Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ondskapt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 14:11

Ondskapt

Draco Sit Mihi Dux

Topicstarter
Mijn vraag
...
Wat kan ik verwachten van een tv die ik 5 jaar geleden kocht voor ongeveer 2000 euro? Is het normaal dat ik dan van support te horen krijg als het main board het begeeft of voeding, dat ik maar een andere tv moet kopen? Omdat het onderdeel niet meer gemaakt word...Ik vind het eigenlijk wel zwaar belachelijk voor die prijs, en dat er dood leuk wordt verteld dat een tv maar 5 tot 6 jaar mee gaat. Ik zou bijna verwachten dat je voor die prijs wat je toen betaalde wel wat meer support zou krijgen. Helaas denken ze daar bij Philips anders over en moet je maar een andere tv kopen omdat er geen onderdelen meer voor gemaakt worden... toen ik em kocht stond er echt niet bij dat ie maar 5 tot 6 jaar mee zou gaan. Maar daar zijn ze nu heilig van overtuigd. Kan dit zomaar?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 21:41
Tja dat is tegenwoordig wel de standaard van apparatuur dat het maar enkele jaren hoeft te werken voor de support weg is.
Als ik het volgend artikel lees zou je nog net recht moeten hebben op reparatie, enkel zal Philips je liever niet willen helpen omdat het hun meer kost dan oplevert.
Die zien je liever een nieuwe tv kopen.

https://www.consumentenbo...-reparatie-in-de-praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ondskapt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 14:11

Ondskapt

Draco Sit Mihi Dux

Topicstarter
Super bedankt voor het artikel... Hoe pak ik dat dan aan? Dan moet ik wel iemand van support hebben die mee denkend is, maar dat was deze totaal niet... dan kom ik ook geen stap verder... enige wat ik te horen kreeg was dat het onderdeel niet meer gemaakt wordt,maar dat is mijn inziens voor zon ‘flagship’ apparaat echt belachelijk natuurlijk. Dat je na 6 jaar weer een ander moet halen... dat ik moet betalen voor een nieuwe vind ik niet erg. Maar zeg op zijn minst dat het vervelend is en ik korting krijg op een vervolgend model... flagship heeft weinig waarde zo

[ Voor 18% gewijzigd door Ondskapt op 31-08-2019 23:08 ]