It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
maar met een draadje is toch ook portable? of moet het NOG kleiner zijn. Want die met een draadje kan je ook meesjouwen. En je kan het proberen bij je lokale fotowinkel, bij ons wisten ze vrij veel over digitale camera's te vertellen en hadden ook best veel zut erbij.
En dat je geen sleutelhanger haalt: groot gelijk, die krengen zijn veeeels te duur, kan je beter een harde schijf voor kopen en dan ff gewoon aan de IDE hangen daar
.
En dat je geen sleutelhanger haalt: groot gelijk, die krengen zijn veeeels te duur, kan je beter een harde schijf voor kopen en dan ff gewoon aan de IDE hangen daar
ben nog steeds op zoek dus weer even omhoog.
ik wil het ding gewoon meenemen als ik mijn dc bij me heb en om nou een cardreader mee te nemen die groter is als mijn camera vind ik niet zo goed idee.
ik wil het ding gewoon meenemen als ik mijn dc bij me heb en om nou een cardreader mee te nemen die groter is als mijn camera vind ik niet zo goed idee.
ik wil ook wel zo ding,. (voor pc) iemand enige idee waar en hoeveel?
tnx
(heb wel 1 kunnen vinden waar mee je online toegang kan krijgen.. maar niet voor hd ruimte)
tnx
(heb wel 1 kunnen vinden waar mee je online toegang kan krijgen.. maar niet voor hd ruimte)
Uhm met draadje zijn ze goed verkrijgbaar, dus gewoon USB maar met draad... maar daar ben je niet naar opzoek 
Zelf heb ik een SanDisk Imagemate, vind het wat makkelijker dan steeds je camera aansluiten etc. scheelt ook batterijen

http://www.sandisk.com
Zelf heb ik een SanDisk Imagemate, vind het wat makkelijker dan steeds je camera aansluiten etc. scheelt ook batterijen

TIPOp maandag 06 augustus 2001 15:58 schreef Redje het volgende:
Uhm met draadje zijn ze goed verkrijgbaar, dus gewoon USB maar met draad... maar daar ben je niet naar opzoek
[afbeelding]
Koop niet de CF kaartjes van SanDisk, want die zijn traag, koop Lexarr 12x of de nieuwe serie van Dane-Elec, die zijn bijna hetzelfde, iig net zo snel en betrouwbaar, weet niet hoe de prijzen zijn alleen...
Lees ook hier
Bericht hierboven
dat is pricies wat ik zoek, nu nog een winkel in nl. anders wordt het wel erg duur.
$45,- +$30,- shipping + btw is bijna 250,-
Ik heb even contact opgenomen met een winkelier die ik ken, die vervolgens weer met iemand uit "de geheugenbusiness" contact heeft opgenomen.
Een soortgelijk product is dus voor vrijdag wel te regelen, ik denk dat de prijs zo rond de ƒ125,= uitkomt, maar het kan ook 150 zijn, hangt een beetje van de groothandelsprijs en shippingkosten af...
Ik zal je deze week nog een definitieve prijs kunnen geven en de bijpassende leverancier(s).
Een soortgelijk product is dus voor vrijdag wel te regelen, ik denk dat de prijs zo rond de ƒ125,= uitkomt, maar het kan ook 150 zijn, hangt een beetje van de groothandelsprijs en shippingkosten af...
Ik zal je deze week nog een definitieve prijs kunnen geven en de bijpassende leverancier(s).
Bericht hierboven
Volgens mij had ik zoiets gezien in.... ehm.... (ik wordt nu waarschijnlijk uitgescholden....)... dynabite......Op maandag 06 augustus 2001 17:46 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
dat is pricies wat ik zoek, nu nog een winkel in nl. anders wordt het wel erg duur.
$45,- +$30,- shipping + btw is bijna 250,-
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
zekerweten? want op hun site staat het nietOp woensdag 08 augustus 2001 12:14 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij had ik zoiets gezien in.... ehm.... (ik wordt nu waarschijnlijk uitgescholden....)... dynabite......
(btw: het is dynabyte
Ja, ik heb zo'n doosje met zo'n sleutelhangertje gezien waar een flashcard uitstak. Kwist alleen niet meer of het CF of SM is. Ik had er geen interesse voor, dus niet goed naar gekeken.Op woensdag 08 augustus 2001 13:06 schreef Batman2k het volgende:
[..]
zekerweten? want op hun site staat het niet
(btw: het is dynabyte)
Dacht dat het Dynabijt was
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Je heb gelijkt :)(Denk Ik) had ff zoeken gedaan.

Sandisk Compactflash Reader USB 99,95
[No Picture Available]
Sandisk Smartmedia Reader USB 139,95

Sandisk Compactflash Reader USB 99,95
[No Picture Available]
Sandisk Smartmedia Reader USB 139,95
En hier is hij 

Ik kom van de week nog met een prijs, zoals beloofd. Levertijd is 1 tot 3 weken, moeten namelijk uit de VS komen en het is een OEM verpakking, dus helaas zonder doos, maar met Boekje en software.

Ik kom van de week nog met een prijs, zoals beloofd. Levertijd is 1 tot 3 weken, moeten namelijk uit de VS komen en het is een OEM verpakking, dus helaas zonder doos, maar met Boekje en software.
Bericht hierboven
Ik wil er ook wel 1..maakt het opslaan van MP3 op compactflash weer wat makkelijker, want dat ActiveSync zuigt
Hier istie 
http://www.hardware.nl/Hardware/frame.asp?group=100045&group2=110107&mode=1
81 piekies EX BTW wat bijna 97 maakt inclusief.
Ik vind het een hele strakke prijs
Bericht hierboven
dat is idd een mooie prijs. staat alleen geen plaatje oid bij maar type #DA-ZMATECF is dus deze
en dan voor compact flash, of niet ?
en dan voor compact flash, of niet ?
Jah, op het plaatje staan ze ook voor Sony sticks en de Memory Cards, de onderste (grootste helaas) is dus voor CF 
Let wel de levertijd is 1 tot 3 weken, maar dan hebbie ook wat
Let wel de levertijd is 1 tot 3 weken, maar dan hebbie ook wat
Bericht hierboven
De Sandisk readers zijn meestal compatible met linux. http://www.linux-usb.org
Expanding the inexpandable
Over het algemeen geeft een USB CF-card adapter de PC het idee dat er een verwisselbare schijf gebruikt wordt. In wondows maakt het dan ook geen donder uit welk merk je gebruikt, hij doet dat altijd. De snelheid echter is wel verschillend...Op vrijdag 10 augustus 2001 22:03 schreef Expander het volgende:
De Sandisk readers zijn meestal compatible met linux. http://www.linux-usb.org
Ik heb vandaag een Memory-Card reader van Dane-Elec vastgehad, leuk ding, lekker klein en het grootste voordeel is dat je er _ook_ een kabel bijkrijgt, zodat je zowel direct in de USBpoort kunt rommelen, als via een kabel.
Handig als je bijvoorbeeld thuis de kabel gebruikt en in je laptop of op het werk direct de USB poort
Bericht hierboven
Welke moet ik hier nu hebben? er staan er 3 en niet een van 81 of 97 gulden? zijn ze alweer op? of is de prijs veranderd? gaaf aub ff het typenummer?, thanksOp donderdag 09 augustus 2001 13:11 schreef Floris Diemel het volgende:
Hier istie
Er is een klein foutje gemaakt bij het indelen van dit onderdeel van het menu denk ik. Links in je beeld zie je een soort "tree" daar moet je even op klikken, hij staat een beetje verborgen namelijk...Op zaterdag 11 augustus 2001 14:47 schreef Martijn02 het volgende:
[..]
Welke moet ik hier nu hebben? er staan er 3 en niet een van 81 of 97 gulden? zijn ze alweer op? of is de prijs veranderd? gaaf aub ff het typenummer?, thanks
code:
1
2
3
4
| COMPACTFLASH CARD USB READER ƒ 81,00 / 96,39 € 36,76 / 43,74 Artikel code: DA-ZMATECF Levertijd ca 2 weken |
Bericht hierboven
Thanks, ik had inderdaad niet goed gezocht, sorry... 
Nog een ander vraageje. Op mijn laptop zitten er 2 USB sloten vlak tegen elkaar aan (niet veel dichter dan op een gewoon ATX bordje, maar toch) Nu is mijn muis een USB type, kan die er in blijven zitten? of moet hij er dan even uit ?
Nog een ander vraageje. Op mijn laptop zitten er 2 USB sloten vlak tegen elkaar aan (niet veel dichter dan op een gewoon ATX bordje, maar toch) Nu is mijn muis een USB type, kan die er in blijven zitten? of moet hij er dan even uit ?
128MB is iets van 250,-Op zondag 12 augustus 2001 09:46 schreef Batman2k het volgende:
en hoe duur zijn die memkaarts zelf dan? volgens mij benj e gou 400 piek voor 128 mb kwijt ?
laagste prijs maar 206,- check pricewatch
maar deze dingen zijn voornamelijk bedoeld voor als je die kaartjes al hebt voor bijvoorbeeld een digitale camera.
Ik heb net wat compactflash gekocht, 64MB module, met Lexar-IO spul, verkoop licht op ongeveer 125 piek. (Ik heb er minder voor betaald, direct bij de producent gekocht..)Op zondag 12 augustus 2001 10:19 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
128MB is iets van 250,-
laagste prijs maar 206,- check pricewatch
maar deze dingen zijn voornamelijk bedoeld voor als je die kaartjes al hebt voor bijvoorbeeld een digitale camera.
Pricewatch:
64MB
128MB
Memorycards zijn heel anders dan compactflash, aangezien het IO-gedeelte in de camera zit en niet in de module. Ik begrijp niet zo goed waarom SmartMedia dan duurder is dan CompactFlash, maar dat legt iemand vast wel uit
Pricewatch:
64MB
128MB
128MB Dane-Elec
Even ter vergelijking:
De SONY memorystick van 64MB is 235 piek bij de goedkoopste shop in de pricewatch. (hier). De 128MB versie is ƒ487,- (hier). Voor de prijs van 64MB koop je dus bijna 128MB SmartMedia en heb je nog geld over na het kopen van 128MB compactflash...
Voor de prijs van een 128MB MemoryStick koop je een IBM MicroDrive van 340MB en ook dan heb je nog geld over... Of je koopt 128MB+64MB CF en een extra accu en/of een filter...
Bericht hierboven
Maar om even terug te komen op mijn vraag op de vorige pagina: Past er, naast dat ding, ook nog een muis, of anders usb apparaat, naast dat ding in je andere usb-poort?
Ja hoor, dat is geen probleem.Op zondag 12 augustus 2001 21:50 schreef Martijn02 het volgende:
Maar om even terug te komen op mijn vraag op de vorige pagina: Past er, naast dat ding, ook nog een muis, of anders usb apparaat, naast dat ding in je andere usb-poort?
Ik geloof dat ik het al had gezegd, maar het voordeel van de Dane-Elec reader is dat je er ook een kabel bij krijgt. Je kan dus een kabel gebruiken voor thuis, zodat je het apparaatje op je bureau kunt aansluiten op de PC. Of je kunt de kabel skippen en het apparaat direct in je laptop steken, of een USB hub, zoals in een monitorvoet of een MS Natural Pro toetsenplank.
Het is overigens gewoon een verlengkabel, zou hem dus ook voor andere dingen kunnen gebruiken, webcammetje ofzo
Bericht hierboven
Help er is iets fout! Ik heb die DA-ZMADECF besteld, en krijg nu een hele stoere dane-elec Photomate combo thuisgestuurd. Maar die wilde ik dus niet

Klopte het typenummer niet? of hebben ze gewoon het verkeerde opgestuurd? Op het apparaat kan ik nergens een typenummer terugvinden, en zeker geen DA-ZMADECF...
En nu? Als ik het terug wil sturen? wat is dan redelijk? als het een fout van hun is lijkt me dat zij de verzendkosten betalen, of niet?
/edit
het is deze
En die is nog goedkoper ook :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Klopte het typenummer niet? of hebben ze gewoon het verkeerde opgestuurd? Op het apparaat kan ik nergens een typenummer terugvinden, en zeker geen DA-ZMADECF...
En nu? Als ik het terug wil sturen? wat is dan redelijk? als het een fout van hun is lijkt me dat zij de verzendkosten betalen, of niet?
/edit
het is deze
code:
1
2
3
4
| COMPACT FLASH/SSFDC USB READER 75,00 34,03
89,25 40,50
Artikel code: DA-COMBOUSB
Dit artikel is op voorraad |
En die is nog goedkoper ook :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(