Toon posts:

Game PC ~1000EU 144hz@1080p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• skillmasterx
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 22-11-2019
shshsh

[Voor 99% gewijzigd door skillmasterx op 12-10-2019 18:02]

Alle reacties

• freakinlaser
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07:42
Hoi,

Hdmi naar dvi omzetter werkt ook niet met 144hz? Je zou ook nog een 2e hands 10xx serie gpu kunnen overwegen, er staan genoeg 2e hands gtx1080 kaarten op v&a, met dvi.

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 29-11 19:37
Wat voor games? Kan je voorbeelden noemen? Daarna kan je eenvoudig benchmarks van de 2060 Super bekijken.
Ryzen 3xxx is niet zo kritisch meer op geheugen. Dit setje werkt zeer waarschijnlijk gewoon. Je zou nog een hogeren kloksnelheid kunnen proberen, maar dat moet dan ook ondersteunt worden door het moederbord.

• skillmasterx
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 22-11-2019
freakinlaser schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:55:
Hoi,

Hdmi naar dvi omzetter werkt ook niet met 144hz? Je zou ook nog een 2e hands 10xx serie gpu kunnen overwegen, er staan genoeg 2e hands gtx1080 kaarten op v&a, met dvi.
Nee dat werkt niet: https://www.displayninja....able-do-i-need-for-144hz/
120hz is het hoogst haalbare en zo'n actieve adapter kost bijna de helft van een nieuw beeldscherm.

Als ik benchmarks moet geloven is een 2060 super ongeveer gelijk aan een 1080. Ik zou er wel 100eu mee kunnen besparen, maar ik heb liever geen 2e hands.

@SpeedQber Multiplayer games, geen Assassin's Creed met fancy graphics oid. Ik zou de RTX eigenlijk niet gebruiken.

• freakinlaser
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07:42
Ok, in dat geval lijkt het mij een prima lijstje. Hoe kieskeurig zen2 is qua geheugen weet ik niet, wellicht dat nog proberen te checken voor dat corsair setje.
Of anders het setje uit de laatste bbg pakken: pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK

Ik zou nog wel overwegen je ssd een maatje groter te kiezen, ruimte gaat tenslotte altijd harder dan je denkt.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee