Toon posts:

Digicorder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tasjake
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 27-09 10:36
Hallo,

Het zit namelijk zo ik ben al in het bezit van 2 digicorders van telenet.beneden in de living en boven op de slaapkamer.Nu wil ik graag in mijn keuken waar ik een tv heb staan waar ik enkel kabel kijk voor de moment.Mijn tv bevat 2 hdmi poorten is hier een mogelijkheid om ook een digicorder te plaatsen.Alle tips zijn zeer welkom.Bedankt alvast :)

Beste antwoord (via rens-br op 03-09-2019 10:11)

• ijske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:28
natuurlijk kan dat, maar vergeet ook geen utp kabel aan te leggen naar die keuken (of via powerline als kabel niet kan)

de digicorders kunnen opnames met elkaar delen als ze verbonden zijn aan de modem via het netwerk , net zoals betaalpakketten

Alle reacties

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-12 20:13
Telenet even bellen?

Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• ijske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:28
natuurlijk kan dat, maar vergeet ook geen utp kabel aan te leggen naar die keuken (of via powerline als kabel niet kan)

de digicorders kunnen opnames met elkaar delen als ze verbonden zijn aan de modem via het netwerk , net zoals betaalpakketten

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee