Toon posts:

Ventilator snelheid 0%

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marc30
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 08:34
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe MSI desktop binnengekregen, maar ik twijfel een beetje aan de ventilator,
Ik hoor hem wel draaien (denk ik), maar de MSI gaming center geeft aan dat de ventilator snelheid 0% is. Is dat een fout van MSI gaming center die vaker voor komt?

(Krijg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen dus dan maar zo)
Link naar foto:
https://www.mupload.nl/img/98frzzg6w.jpeg

[Voor 35% gewijzigd door Marc30 op 31-08-2019 16:48]

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Er zijn veel semipassieve videokaarten. Als jij er zo eentje hebt draait die inderdaad niet als die idle is ;).

Verder schopje naar VB want je vraag gaat over je videokaart, niet je processor.

[Voor 32% gewijzigd door br00ky op 31-08-2019 17:01]

• Marc30
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 08:34
Oke dankjewel!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Je zou eventueel nog even met je eigen ogen (of vingers, wel voorzichtig zijn ;)) controleren of 'ie echt stil staat als 'ie daar 0% zegt. Niet op geluid afgaan, want dat kan ook geluid van andere ventilatoren zijn :)

The devil is in the details.

• ajhaverkamp
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-11 15:48

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Moederborden hebben meerdere fan aansluitingen. Echter is vaak niet elke aansluiting ook in gebruik. Kijk naar de naam van de fan in de software en kijk in het moederbordboekje waar die aansltuiting zich bevind op het op moederbord en controleer dan of er daadwerkelijk een fan is aangesloten op die aansluiting.

This footer is intentionally left blank

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 04-12 17:16
Installeer een game, start het in windowed mode en kijk dan nog eens naar die waarde. Waarschijnlijk gaat de fan voor de grafische kaart dan wel draaien.

_██_
(ಠ_ృ)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee