Toon posts:

ASUS 5.33 SeeThrough Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb net de ASUS 5.33 Final voor Win9x driver gekraakt waardoor je ze op niet-ASUS kaarten kan gebruiken en waardoor SeeThrough weer geactiveerd worden.

Probeer eerst crack 1, als die niet goed werkt, probeer dan crack 2 [url="http://xxx.xxx.xxx(ADMINS"]http://xxx.xxx.xxx(ADMINS[/url] : Als jullie die lame/weak/etc. vinden mogen jullie best wel de link weghalen maar liever wel de topic laten staan, ik wil gewoon weten wat mensen hiervan vinden)

EDIT: Ik doe het lekker zelf al. :D

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

Nee he! haal ff heel snel weg, dit is hellalame... :( :(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
VorteX: Heb je die drivers zelf wel eens gebruikt? Probeer daar maar eens mee te spelen. :D

Ennuh, iemand die die drivers gebruikt zal heel snel gespot worden en dus is dan z'n reputatie stuk, vinden de meeste mensen ook niet nuttig.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

volgens mij doet zoiah iets met m3dzone dus ga daar maar ff zoeken >:)

Verwijderd

Topicstarter
HJS: Lol! Volgens mij zit M3dzone op een commercieel domein ofzo. :D

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
ach, ik heb de 5.32 beta 1 drivers... daarvoor heb ik helemaag geen crack nodig als ik wire frame view etc wil gebruiken.

Zoiah: het ziet er misschien bagger uit, maar als je een level _goed_ kent dan heb je geen problemen dat je tegen muren oploopt en als iemand bijvoorbeeld via een gangetje aan komt lopen kan jij bijv. al 3 sec. eerder beginnnen met rocketjes af te schieten ofso - dat is _bestwel_ een voordeel.

Verwijderd

Topicstarter
Hielko: Je hebt voor 5.32 Beta 1 (die ook van mij komt, ik was de eerste site die hem had) ook een crack nodig om ze op niet-ASUS kaarten te draaien.

Die 5.33 Final fixed een flink aantal bugjes.

Verwijderd

Kindertjes toch!

Dit gaan jullie toch niet echt gebruiken online he? Het is singelplayer vast leuk, maar zoiets gebruik je in online multiplayer gewoon _niet_. Heel simpel.

Jullie zijn gewoon niet goed genoeg, en proberen toch te winnen. Ik kots op jullie!

Verwijderd

Topicstarter
JaapVR: Dit doe ik niet om te cheaten etc., maar het heeft meer een soort nut als bv. de Intel GPT, daar kan je ook vergelijkbare dingen mee doen...

En BTW, waar slaat dat kindertjes op?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Als je met die drivers een online kill moet maken (of LAN party) ben je wel erug zielig bezig, leuk om een keer in single player mee te klooien, maar online is het om te :r :r doen ze bij CS een beetje hun best om cheaten moelijker te maken, komt 1 of andere gare hardware fabrikant met dit soort spul... en dan kraakt er ook nog iemand dat zodat ook mensen met een kaart die niet van die gare hardware fabrikant is het ook kunnen gebruiken! Je kan wel zeggen het is om offline mee te klooien, maar dat zeggen 50 anderen niet en die gaan zitten lamen door werk wat jij doet (en je weet ook dat er mee gelamed gaat worden!) dat is gewoon :r
En dat het er bagger uit ziet zal niet opgaan, als ik lig te pitten zie ik nog de HL levels voor me ( i know, i'm sick >:) ) dus met die draadlevels zou ik me ook wel weten te redden, en met mij velen!

Zo, mijn mening over die dingen is wel duidelijk, draai wel gewoon de standaard 5.33 driver en dan maar wat minder kills...

Flickr | Lego collectie

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Nog een reden om geen CS te spreken.
Er is te veel cheats, en veel te veel mensen gebruiken het :(
Echt lame!
Maar dit is ook een deels de fout van Valve + de makers van CS!
Want zij hebben de code niet haar fijn gemaakt om cheaten onmogelijk te maken :(
Elke update beloven ze ons dat er minder cheats te vinden zijn, maar tot nu toe is er maar meer gekomen!
Mmm.. ik vraag me af of jullie nog plezier aan CS kunt beleven met zoveel cheaters... is toch slecht voor jullie gezondheid :D
Gelukkig dat ik niet meer CS

heb ik niet meer :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Vergeet niet, CS kost je geen 1 rooie cent, allemaal vrijwilligers werk en dan ga je toch voor de gameplay en ga je er toch niet vanuit dat er zoveel sukkels zijn die je perfecte game gaan verzieken met cheats... en TFC is cheatvrij zeker :D (niet dat ik dat ooit nog wil spelen...want daar gaat zelfs zonder cheaters de lol snel vanaf, sorry :) ).

Flickr | Lego collectie

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

TFC saai... mmm.. emergency hiero :P

Ik haat als mesnen de games verpesten, wist nog heel goed bij Demon NL als er een paar van die lamers waren, dan ga ik echt over de rooie :(

Maar ja

Verwijderd

Topicstarter
Als er een goede administrator op die server zit die soms ff bv. in spectator mode kijkt wanneer mense klagen worden de SeeThrough gebruikers er altijd snel tussen uit gepikt.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
zoiah: ik denk niet dat een admin op een q3 server iemand kan vinden met see through drivers, je kan er eigenlijk nooit achter komen of iemand die drivers gebruikt tenzij hij dat zegt.....

Verwijderd

Topicstarter
[sarcastisch] Hielko: Het valt ook echt niet op als iemand constant in muren zit te kijken/schieten/etc, he? [/sarcastisch]

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Hehe, maar ik denk nie dat elke Adminstrator elke speler achterna aan gaat en dan ff gaan bekijken of ie cheat of niet :)
je moet dan wel heeeeel erg veel Admins hebben + veeel tijd :)

Verwijderd

Topicstarter
Je hoeft ook niet altijd achter iedereen aan. Alleen als mensen beginnen te klagen ozfo.

Verwijderd

Heb net ASUS 5.33 drivers geinstalleerd, maar waar kan je dit grapje nou activeren / instellen ? Kan niks vinden bij de Direct3D (VR) en OpenGL (VR) tabbladen. BTW: Geen angst en vooral geen verwijten graag, ben toch geen online CS of welke-andere-game-dan-ook speler. Puur nieuwsgierigheid naar extra features op mijn (dure) spullen.

Verwijderd

Topicstarter
Click op OSD in de VR tabs.

Verwijderd

hellalame...
Cartman rulez! :)
Pagina: 1