Ik heb een probleem met het installeren van Windows 10 pro N. Ik heb een nieuwe pc gekocht met daarin een nieuwe SSD. Ik heb een bootable usb stick gemaakt vanaf mijn oude windows installatie, die opgestart en de installatie van windows 10 begonnen, die setup gaat goed, maar na het invoeren van mijn gegevens en voorkeuren over het verzenden van data naar Microsoft en locatiegegevens en dergelijke, springt mijn scherm op zwart zonder cursor en lijkt het alsof er niks meer gebeurt.
...
Het is een helemaal nieuwe ssd in een helemaal nieuw systeem. Ik snap niet wat hier mis kan gaan.
...
Ik heb geprobeerd opnieuw de installatie te starten, maar dan krijg ik hetzelfde probleem. Ik heb ook geprobeerd mijn monitor aan de onboard graphics vast te maken, maar dit werkte ook niet. Als ik mn pc uit doe en dan weer opstart, springt hij gewoon op het zwarte scherm.
...
...
Het is een helemaal nieuwe ssd in een helemaal nieuw systeem. Ik snap niet wat hier mis kan gaan.
...
Ik heb geprobeerd opnieuw de installatie te starten, maar dan krijg ik hetzelfde probleem. Ik heb ook geprobeerd mijn monitor aan de onboard graphics vast te maken, maar dit werkte ook niet. Als ik mn pc uit doe en dan weer opstart, springt hij gewoon op het zwarte scherm.
...