Toon posts:

Openingsaanbiedingen Kamera Express Antwerpen(31-08 t/m 7-9)

Pagina: 1
Acties:
  • 904 views

• pareuk
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 01-09-2019
Opening van nieuwe beeld- en geluidsafdeling bij kamera express antwerpen.
LG OLED 55C9 aan 1333€ (eerste 20 klanten)
LG OLED 55E9 aan 1444€ (eerste 10 klanten)
er waren nog dikke promo’s vandaag (65C9 en heos soundbar,...) maar er was iets mis gegaan met hun Facebook promo.

ik ben E9 net gaan halen in Wilrijk, ik was de enige klant om 9u :)

[Voor 8% gewijzigd door pareuk op 31-08-2019 09:38]

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:22
pareuk schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:35:
Opening van nieuwe beeld- en geluidsafdeling bij kamera express antwerpen.
LG OLED 55C9 aan 1333€ (eerste 20 klanten)
LG OLED 55E9 aan 1444€ (eerste 10 klanten)
er waren nog dikke promo’s vandaag (65C9 en heos soundbar,...) maar er was iets mis gegaan met hun Facebook promo.

ik ben E9 net gaan halen in Wilrijk, ik was de enige klant om 9u :)
Is deze aanbieding geldig in elke Kamera Express filiaal of alleen Antwerpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• pareuk
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 01-09-2019
Khayma schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

Is deze aanbieding geldig in elke Kamera Express filiaal of alleen Antwerpen?
Enkel antwerpen
https://www.kamera-express.be/opening-superstore-antwerpen

[Voor 12% gewijzigd door pareuk op 31-08-2019 11:44]

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:22
Dan maar even bellen want is voor mij 2 uur rijden. Is die aanbieding elke dag geldig of alleen vandaag want ik lees wel dat hij een week lang doorgaat dus hele week eerste 20 klanten voor de C9 bijv?

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Khayma schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:53:
[...]

Dan maar even bellen want is voor mij 2 uur rijden. Is die aanbieding elke dag geldig of alleen vandaag want ik lees wel dat hij een week lang doorgaat dus hele week eerste 20 klanten voor de C9 bijv?
Heb je de pagina uberhaupt wel bekeken? Er staan data bij de aanbiedingen. Tevens staat er dit in de voorwaarden;
Actievoorwaarden:
Let op: deze aanbiedingen zijn alléén geldig in Superstore Antwerpen. De exclusieve dagdeals zijn op specifieke dagen geldig. Bekijk in onderstaande producten op welke dagen de dagdeals geldig zijn. Maximaal 1 actieproduct per persoon. OP=OP!

| Measure once, cut twice. | Tweakers Discord |

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Ik heb de reacties afgesplitst uit Centraal aanbiedingen topic v2.0, gezien het daar teveel offtopic ging.

| Measure once, cut twice. | Tweakers Discord |

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:02

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• thomaske
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:17

thomaske

» » » » » »

Is iemand er geweest? Was het druk? Ik wil aanstaande zaterdag misschien de LG 55B8S gaan halen?

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee