Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is..
Nieuwe Huawei P30 gehaald bij Media Markt op 23-07-2019. Op 5 augustus even een kort filmpje gemaakt onder water in het zwembad (+- 20 cm diep)
Op toestel specs, ook op Tweakers website) staat dat deze een WATERDICHTE behuizing heeft. Echter ging het toestel na het filmpje uit na 1 dag en ging niet meer aan.
Na vakantie (2 weken) direct naar Media Markt gegaan voor garantie. Nu krijg ik een rekening vanwege vochtschade van 182 + euro???
Terwijl op Tweakers staat dat de behuizing waterdicht is!!
Is dit terecht of heeft/hebben jullie voor mij wat tools om dit wel onder garantie te laten herstellen?
ook Huawei cervice center (0800-9188) kon voor mij niks doen!!!!
gr
Ferry
Nieuwe Huawei P30 gehaald bij Media Markt op 23-07-2019. Op 5 augustus even een kort filmpje gemaakt onder water in het zwembad (+- 20 cm diep)
Op toestel specs, ook op Tweakers website) staat dat deze een WATERDICHTE behuizing heeft. Echter ging het toestel na het filmpje uit na 1 dag en ging niet meer aan.
Na vakantie (2 weken) direct naar Media Markt gegaan voor garantie. Nu krijg ik een rekening vanwege vochtschade van 182 + euro???
Terwijl op Tweakers staat dat de behuizing waterdicht is!!
Is dit terecht of heeft/hebben jullie voor mij wat tools om dit wel onder garantie te laten herstellen?
ook Huawei cervice center (0800-9188) kon voor mij niks doen!!!!
gr
Ferry