-
[ Voor 188% gewijzigd door Daanieyel op 22-07-2022 14:03 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
[ Voor 188% gewijzigd door Daanieyel op 22-07-2022 14:03 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gewoon bij allebei de opleidingen inschrijven, uitschrijven kan altijd nog.Daanieyel schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:46:
De situatie is als volgt. Afgelopen jaar heb ik bij mijn HBO opleiding 48 punten gehaald, 2 te weinig voor het BSA. Redenen hiervoor zijn persoonlijk, de studie opzich is voor mij goed haalbaar. Vandaar dat ik tegen het negatieve BSA een hoor/wederhoor heb aangevraagd. Dit is afgelopen dinsdag gebeurd en daar heb ik nu net uitslag van gekregen, negatief dus. Ik denk dat het het nog waard is om in beroep te gaan, en mijn SLB'er is het daarmee eens.
De vraag is echter wat er in tussentijd moet gebeuren. Ik wil namelijk in het geval van een negatieve uitslag van mijn beroep meteen door met een soortgelijke studie aan een andere HBO-instelling. Morgen is de deadline voor inschrijven, dus wat moet ik doen? Inschrijven voor de huidige opleiding, inschrijven voor de uitwijkmogelijkheid of niet inschrijven? Contact met de opleidingen zelf is vanwege het weekend niet meer mogelijk voor de deadline(morgen). Zijn er mensen met ervaring in deze situatie?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
[ Voor 159% gewijzigd door Daanieyel op 22-07-2022 14:03 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq