Toon posts:

<Advies gevraagd> GTX760 wellicht defect, vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• j0rdyk10
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 26-11 16:45
Dag Tweakers,

Met behulp van jullie input heb ik in 2013 het volgende systeem samengesteld.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4570 Boxed€ 274,92€ 274,92
1MoederbordenMSI B85-G41 PC Mate€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenMSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC)€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenSeagate Desktop HDD, 1TB€ 61,71€ 61,71
1BehuizingenCorsair Carbide 300R€ 87,-€ 87,-
1MonitorenDell UltraSharp U2414H Zwart€ 219,-€ 219,-
1ProcessorkoelingGelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 0,-€ 0,-
4Geheugen internCrucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 0,-€ 0,-
1Optische drivesLG GH24NS90€ 0,-€ 0,-
1VoedingenSeasonic M12II 520W€ 87,94€ 87,94
1Solid state drivesPlextor PX-128M5S 128GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 730,57

Super tevreden over het systeem. Echter hij wordt oud en ik ben bang dat de GPU het heeft begeven/gaat begeven. De PC start de afgelopen tijd vaak op met zwart scherm en willekeurig start de PC op de normale manier op.

Als ik de monitor direct op de onboard graphics van het moederbord aansluit dan schijnen er geen problemen te zijn.

Is het met deze setup nog mogelijk een andere videokaart in dit systeem te zetten welke vergelijkbaar of beter presteert? Bijvoorbeeld een https://tweakers.net/pricewatch/1150037/msi-radeon-rx-570-armor-8g-oc.html

Er hoeft niet zwaar op gegamed te worden, echter een pot BF5 op medium/low settings wil ik kunnen blijven spelen.

Ben benieuwd wat jullie adviseren.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@j0rdyk10 Heb je de GPU al eens verwijdert en stofvrij gemaakt (en weer teruggeplaatst) ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• j0rdyk10
Wel geprobeerd, helaas zonder succes.

Heb niet de beschikking over een andere pc, anders zou ik hem daar nog testen voor de zekerheid.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Oké, dan is dat kaartje een leuke voor dat geld.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• j0rdyk10
Dank Hackus, zou je nog vervolgstappen aanraden? Vervangen cpu of voeding bijv.?

Is het trouwens mogelijk dat de voeding niet meer genoeg power levert na verloop van tijd voor de gpu?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee