Goedemiddag allen,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wordt dit een all round/game PC. Nieuwe spellen zoals Cyberpunk 2077 en Watch Dogs: Legion, maar vooral ook sportspellen als NBA 2K en Fifa zullen hierop gespeeld worden. Verder video streamen/films kijken en dagelijks internet gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het doel is om rond de €1000 te blijven, maar op zich kan het budget gerekt worden naar €1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles -- kast, onderdelen, monitor, toetsenbord, muis, OS, etc. Alles wat ik nu heb staan is dermate verouderd dat het aan vervanging toe is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, behalve dat ik graag Windows gebruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou fijn zijn. Het komt onder een bureau te staan in een slaapkamer, dus het lieft niet teveel toeters en bellen aangaande geluid en licht. Ook zou ik graag wel een beetje futureproof willen zijn, en niet over 2 jaar ofzo alweer onderdelen moeten gaan vervangen
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
In het verleden ben ik op het forum al goed geholpen mbt aankopen, dus graag zou ik jullie advies willen of dit systeem voldoet aan mijn wensen en of alles compatible is en waar eventueel ruimte is voor verbetering of besparing. Ik heb al meerdere topics gelezen en op basis daarvan mijn huidige lijst samengesteld.
Over smaak valt niet te twisten, maar ik hoor ook graag jullie aanbevelingen wat betreft de case. Verder zet ik het systeem zelf in elkaar.
Alvast dank voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In principe wordt dit een all round/game PC. Nieuwe spellen zoals Cyberpunk 2077 en Watch Dogs: Legion, maar vooral ook sportspellen als NBA 2K en Fifa zullen hierop gespeeld worden. Verder video streamen/films kijken en dagelijks internet gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het doel is om rond de €1000 te blijven, maar op zich kan het budget gerekt worden naar €1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles -- kast, onderdelen, monitor, toetsenbord, muis, OS, etc. Alles wat ik nu heb staan is dermate verouderd dat het aan vervanging toe is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, behalve dat ik graag Windows gebruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een redelijk stil systeem zou fijn zijn. Het komt onder een bureau te staan in een slaapkamer, dus het lieft niet teveel toeters en bellen aangaande geluid en licht. Ook zou ik graag wel een beetje futureproof willen zijn, en niet over 2 jaar ofzo alweer onderdelen moeten gaan vervangen
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
In het verleden ben ik op het forum al goed geholpen mbt aankopen, dus graag zou ik jullie advies willen of dit systeem voldoet aan mijn wensen en of alles compatible is en waar eventueel ruimte is voor verbetering of besparing. Ik heb al meerdere topics gelezen en op basis daarvan mijn huidige lijst samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 255,- | € 255,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2419H Zilver, Zwart | € 187,99 | € 187,99 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 125,05 | € 125,05 |
| 1 | Toetsenborden | Microsoft Wired Keyboard 600 (US) Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Muizen | Logitech Corded Mouse M500 | € 21,32 | € 21,32 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 81,05 | € 81,05 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 60,96 | € 60,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.089,62 | ||
Over smaak valt niet te twisten, maar ik hoor ook graag jullie aanbevelingen wat betreft de case. Verder zet ik het systeem zelf in elkaar.
Alvast dank voor de hulp!