Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 13:41
Mijn vraag
Hallo, ik heb net een nieuwe computer in elkaar gezet voor een vriend van mij maar volgens mij werkt het niet omdat ik een BIOS update hebben?

Relevante software en hardware die ik gebruik

MOBO: MSI X470 Gaming Pro
CPU: AMD 3700 RYZEN

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Krijg met geen mogelijkheid beeld, alles zit goed (ik heb wel eens eerder een systeem in elkaar gezet).

Ik zit nu in Eindhoven bij een maat van mij, als dit het probleem is en er heeft iemand een oudere AM4 op de plank liggen zouden wij die dan kunnen lenen om de BIOS update uit te voeren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Yep, voor zen2 moet je je bios eerst updaten.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:19
https://www.msi.com/Motherboard/support/X470-GAMING-PRO

Die CPU wordt pas vanaf een bepaalde versie ondersteund dus ja je hebt best kans dat je eerst moet updaten. Vaak staat er wel ergens een bios versie op de doos. Dan kun je het ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 13:41
Is er iemand die nog een oudere Ryzen of AM4 cpu op de plank heeft liggen in Eindhoven waar ik even langs kan komen om de BIOS te updaten? Enige vergoeding is van vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Zit er daar in de buurt niet een computer winkel waar je langs kan om dit te vragen? Het komt vaker voor dus ik denk dat computer winkels vaak ook wel zoiets hebben liggen om even te gebruiken (of even bellen en vragen of je met de PC langs kan komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lastNiv schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:00:
Is er iemand die nog een oudere Ryzen of AM4 cpu op de plank heeft liggen in Eindhoven waar ik even langs kan komen om de BIOS te updaten? Enige vergoeding is van vanzelfsprekend.
Doe even een oproep in vraag & aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:15
V&A aangeboden: AMD Ryzen 7 2700X Tray

Check met deze persoon of hij mogelijk tegen vergoeding CPU wilt uitlenen.
BIOS update duurt maar paar minuten dus hij kan naast je staan.
Pagina: 1