Verwijderd

Topicstarter
He, ik wil waarschijnlijk een HP Photosmart 618 kopen, hoe zijn jullie ervaringen hier mee, en heeft er iemand misschien tips ervoor of zoiets... :+

Verwijderd

Mijn vader heeft er een, leuk dingetje. Zit goede software bij zodat zelfs een doofstomme schildpad plaatjes kan downloaden. Voor de rest is het apparaat zelf heel overzichtelijk, makkelijk in te stellen etc. vele extra functies, allerhande instellingen. Ik ben er best tevreden over.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
Kijk hier voor een evaluatie.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Perseus|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2009

Perseus|IA

Rode ogen

Ik heb em een tijdje geleend van iemand en ik moet zeggen dat het een leuk ding is. Errug gebruiksvriendelijk en leuke gadgets erbij (afstandsbediening o.a.)

Ik heb zelf gekozen voor de IXUS omdat deze superklein is. Maar de 618 heeft meer functies en is voor die prijs helemaal niet een slechte koop

suc6

Cheese, It's milk's leap towards immortality

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:32

Tarin

Just plain weird.

Op zondag 29 juli 2001 23:44 schreef Knakker het volgende:
Kijk hier voor een evaluatie.
Die link werkt niet, omdat ze er een javascriptje ingebouwd hebben waardoor de pagina niet geladen wordt alstie niet in een frame staat (jawel).

Ik heb verschillende meningen gehoord over dit apparaat. Computeridee (8-)) vond het een gaaf ding, maar megapixel.net was ietsjes minder enthousiast over..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:15

Booster

Superuser

Zie ook review op dpreview.com

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 11:35
ik zou voor de ixus gaan, omdat:
A. kleiner
B. je kunt GEEN oplaadbare batterijen gebruiken in HP toestellen
C. de ixus kan tegen een stootje. (ken iemand die hem al 3x op de stenen heeft laten kletteren, maar werkt nog perfect 8-) )

dus, ik zou de ixus nemen :)

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Laats heeft een tijdschrift (naam vergeten, stond heel groot digicams op het voorblad)een hele uitgebreide review geschreven over verschillende digicams en daar kwam die HP als beste uit de test (samen met de pentax aangezien pentax hetzelfde toestel uitbrengt).
Lijkt me een prima toestel voor redelijk weinig geld.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 01:05 schreef Sorcerer@ het volgende:
Laats heeft een tijdschrift (naam vergeten, stond heel groot digicams op het voorblad)een hele uitgebreide review geschreven over verschillende digicams en daar kwam die HP als beste uit de test (samen met de pentax aangezien pentax hetzelfde toestel uitbrengt).
Lijkt me een prima toestel voor redelijk weinig geld.
Dat was PC Magazine, heb hem ook gelezen, nu heb ik die camera gekocht, en het is echt een heel mooi apparaat niet te geloven wat een kwaliteit in dat dingetje zit. Bedankt voor jullie reacties!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:15

Booster

Superuser

Op dinsdag 31 juli 2001 00:48 schreef Cutebritney het volgende:
ik zou voor de ixus gaan, omdat:
Dat is echt NIET waar, alleen de C215 (& C115 ofzo), daar kunnen geen oplaadbare in, de rest kan ALLEMAAL oplaadbare batterijen gebruiken (zo ook mijn C315, die nu al 500 foto's heeft gemaakt op 2x recharges van 4 rechargable penlights)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Ja, en mijn tante heeft vroeger MS-DOS gebruikt en dat werkte voor geen meter en daarom is alles van Microsoft slecht |:(

Net als de reactie boven mij: niet al de modellen werken niet zonder oplaadbare batterijen. Wel raar als al de HP modellen niet met oplaadbare batterijen kunnen werken. Wat voor batterijen probeer ik steeds op te laden, en raken nooit leeg (en dat terwijl ze niet oplaadbaar zijn)

[off-topic]
veel plezier in de VS, zal je goed doen (kan je weer helder denken :)
[/off-topic]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:32

Tarin

Just plain weird.

[...]
[...]
Ja, en in de Gameboy ook niet *D