Eey Tweakers graag vraag ik om jullie hulp bij het samenstellen van een nieuwe gamepc voor mezelf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil kunnen gamen en de nieuwe/zwaardere games op hoge resolutie kunnen spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na 1 zomer sparen heb ik 2000 staan om een pc van te laten bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee alles moet nieuw. Beeldschermen heb ik al wel net als toetsenborden muis en koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weet er zelf niet veel van. Heb 2beeldschermen en wil zwaardere games spellen. Zoals ark rust en de niuwere games zoals wwe2k19 en dat soort.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeur zolang het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor over een paar jaar makelijker te upgrade niet dat ik weer een hele nieuwe moet halen.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een goede gamepc die het voor een aantal jaar wel aan kan.
Mijn lijstje kan aardig wat Fouten hebben.. is de eerste keer dat ik zelf voor een pc aan het kijken ben en weet er nog niet super veel van
Alvast bedankt voor jullie hulp

P.s. dit lijstje is gemaakt op Gamepc.nl.. graag hoor ik wat er beter kan of anders moet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil kunnen gamen en de nieuwe/zwaardere games op hoge resolutie kunnen spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na 1 zomer sparen heb ik 2000 staan om een pc van te laten bouwen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee alles moet nieuw. Beeldschermen heb ik al wel net als toetsenborden muis en koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weet er zelf niet veel van. Heb 2beeldschermen en wil zwaardere games spellen. Zoals ark rust en de niuwere games zoals wwe2k19 en dat soort.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeur zolang het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voor over een paar jaar makelijker te upgrade niet dat ik weer een hele nieuwe moet halen.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een goede gamepc die het voor een aantal jaar wel aan kan.
| 1. | Corsair Carbide 100r silent | € 59.95 |
| 1. | Intel core i9 9820x 10 cores | € 738.10 |
| 1. | Fluisterstil cooler master Ma410p | € 40 |
| 1. | MSI x299 Sli plus | € 235 |
| 1. | GeIL ValueRAM 24GB DDR4-2133 | € 120 |
| 1. | NVIDIA GTX 1660 Ti 6GB | € 299 |
| 1. | HDD 2000GB SATAIII | € 60 |
| 1. | Geluidskaart Asus Xonar SE | € 38 |
| 1. | 600 Watt Cooler Master | € 53 |
| - | Totaal | € 1643.05 |
Mijn lijstje kan aardig wat Fouten hebben.. is de eerste keer dat ik zelf voor een pc aan het kijken ben en weet er nog niet super veel van
Alvast bedankt voor jullie hulp
P.s. dit lijstje is gemaakt op Gamepc.nl.. graag hoor ik wat er beter kan of anders moet.
[ Voor 29% gewijzigd door JCNGaming op 30-08-2019 11:18 . Reden: Lijstje samengestelde pc vergeten. ]