Toon posts:

Powercolor g-force 2 GTS opvoeren!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een prowercoler gf2 gts in mijn systeem gedaan als upgrade van een
winfast 2mx DH 32mb.
Zonder de drivers te verwijderen uiteraard.
Gelijk ff 3dmark 2k laten draaien en 7919! als score. :) (pc zag hem meteen als winfast gf2 gts :) )
Ik denk dat beloofd wat voor de powercolor drivers, maar die haalden de 7300 amper :?
De nvidia drivers er op losgelaten en ook maar rond de 7200 |:( :?
dus vanavond even deze drivers (GEEN BIOS UPDATE !!!) gedownload:
ftp://ftp1.leadtek.com/graphics/geforce_2_gts/Win9x/gts_win9x_english.exe gewoon er over heen geinstalleerd zodat display control center van powercolor behouden blijft.
Gelijk weer 7924 punten :)
In display control center in het tabblad colcks alles naar rechts geschoven en voila:
8317 als score 8-)

Grappig, maare ,... kan dit zomaar :?
zonder de kaart te mollen?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45

Wildfire

Joy to the world!

Wat wil je hiermee nou eigenlijk zeggen?

Wat die drivers betreft: die van de fabrikanten zijn gelijk aan die van nVidia zelf, met hooguit wat namen aangepast. De verschillen in scores die je ziet komt gewoon door het verschil in performance van de verschillende driver versies...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zondag 29 juli 2001 22:04 schreef wassup het volgende:
In display control center in het tabblad colcks alles naar rechts geschoven en voila:
8317 als score 8-)

Grappig, maare ,... kan dit zomaar :?
zonder de kaart te mollen?
ehm... dit heet overclocken en kan schadelijk zijn voor je kaart als je geen goede cooling heb. op eigen risico dus!

Verwijderd

dat die score zo verschillend is per driver, komt dat omdat ze dan gewoon iets aanpassen in de settings waar 3dmark gebruik van maakt? lijkt mij dat die drivers allemaal op één en dezelfde driver gebaseerd zijn...

of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Toch wel grappig dat je een mindere score haald met de bijbehorende cd drivers en de laatste N/vidia drivers.
Ik hou het wel bij de leadtek drivers :)

--

Verwijderd

Nou ik haal 8080 punten optimaal getweaked, maar jouw systeem is in totaal sneller, dus dat kan beter :)
En wat is je 3dmark 2001 score? De mijne 3823

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 17:49 schreef wassup het volgende:
Toch wel grappig dat je een mindere score haald met de bijbehorende cd drivers en de laatste N/vidia drivers.
Ik hou het wel bij de leadtek drivers :)

--
Ik zal het wel es testen... rollback in xp is toch zo handig he :)
Pagina: 1