Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC zal gebruikt worden voor allerhande dagelijkse activiteiten zoals bijvoorbeeld office applicaties, Word,Outlook, Excel, Etc.Verder nog voor op het internet te surfen via Chrome enzovoort. Deze PC zal dus dagelijks gebruikt worden voor algemene taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is ten allerhoogste 650€ inclusief shipping etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou een 120GB SSD voldoende zijn voor enkel het OS voornamelijk op te zetten? Sata 3 is wel voldoende in dit scenario of zouden jullie PCIe aanraden voor een goede prijs? Is deze CPU voldoende? Eventueel wat overkill of eerder te weinig. Ikzelf denk dat de cores en clocksnelheid wel goed zitten. Verder kan ik misschien eventueel beter naar 8gb ram overschakelen of zou ik best bij 16gb houden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze PC zou best zo stil mogelijk zijn en mag eventueel wat zuinig zijn.
Verder mag deze prijs ook onder de 650€ uiteraard
Graag hoor ik jullie meningen
Alvast bedankt!
Ian
Deze PC zal gebruikt worden voor allerhande dagelijkse activiteiten zoals bijvoorbeeld office applicaties, Word,Outlook, Excel, Etc.Verder nog voor op het internet te surfen via Chrome enzovoort. Deze PC zal dus dagelijks gebruikt worden voor algemene taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is ten allerhoogste 650€ inclusief shipping etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zou een 120GB SSD voldoende zijn voor enkel het OS voornamelijk op te zetten? Sata 3 is wel voldoende in dit scenario of zouden jullie PCIe aanraden voor een goede prijs? Is deze CPU voldoende? Eventueel wat overkill of eerder te weinig. Ikzelf denk dat de cores en clocksnelheid wel goed zitten. Verder kan ik misschien eventueel beter naar 8gb ram overschakelen of zou ik best bij 16gb houden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Deze PC zou best zo stil mogelijk zijn en mag eventueel wat zuinig zijn.
Verder mag deze prijs ook onder de 650€ uiteraard
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime Z270-A | € 175,99 | € 175,99 |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 39,58 | € 39,58 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESCK | € 81,99 | € 81,99 |
| 1 | Voedingen | EVGA SuperNOVA 750 G3 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston SSDNow V300 120GB | € 67,29 | € 67,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 792,85 | ||
Graag hoor ik jullie meningen
Alvast bedankt!
Ian