advies aanschaf game/school-laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iLeo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik zit nou in de 4e en ik doe in 2020 eind-examen. Ik zit vaak naar laptops te kijke om alvast een idee te hebben van de welke keuzes ik dan heb.

Ik zoek eigenlijk naar een laptop rond de 1300 euro. Waarmee ik naar school kan en goed mee kan gamen(ik wil ict-beheerder opleiding volgen).

Ik heb aardig hoge eisen, omdat ik zelf al een aardig hoge kwaliteit computer gewend ben.

minimaal/liefst

ram-geheugen: 16gb
Videokaart: rtx2060
scherm(hz) : 120/144
scherm(inch): 17
processor: i7 8th/9th(generatie)
Opslag(totaal) :1tb/1.25tb/1.5tb enz. (ssd en hdd of alleen ssd)

het zijn aardig hoge eisen voor 1300 vandaar mag het erg afwijken, Omdat er natuurlijk ook een keer aanbiedingen kunnen zijn.

Heel erg bedankt voor degene die hier de tijd voor nemen! (y)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 13:19
Welkom op Tweakers.

Even voor de duidelijkheid, wanneer wil je die laptop aanschaffen? Ik krijg namelijk de indruk dat je hem pas over een jaar nodig hebt. Aangezien je nu waarschijnlijk alles nog met een desktop doet. Misschien is het handig om de zoektocht pas in juli volgend jaar te beginnen. (Overigens snap ik de voorpret van het kijken naar nieuwe hardware.)

Dan even een verwijzing naar LAA:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502290
Hierin staat dat je zelf onderzoek moet doen en met opties moet komen. Hiermee kunnen anderen jou dan mee adviseren.