Mijn proc word 39 graden stressed.. maar mijn kast temp word al snel 52 graden.. ik weet wel dat het heet is deze dagen maar dit is toch wel een beetje erg gortig.. nu was mijn vraag wanneer word de temp echt kritiek?
1. temps lijken me andersom?
2. om te zeggen of het te warm is.. moeten we natuurlijk wel weten wat voor systeem het is....
2. om te zeggen of het te warm is.. moeten we natuurlijk wel weten wat voor systeem het is....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Bla?Op zondag 29 juli 2001 22:08 schreef wij het volgende:
knap je je proc kouder is. Heel knap denk ik zo!!!!!!
Ik vond het ook vaag ja.. of via monitor shit moet het omdraajen
cpu stabiel op 52 graden en case op 43 graden
AMD dondervogel 1 Ghz met de bijgeleverde bagger cooler en een aantal case fans in een kamer waar het snikkie heet is
maar wel raar dat je case temp hoger is dan je cpu klopt de meting denk ik niet of het is onderzom dat zou makkelijk kunnen
AMD dondervogel 1 Ghz met de bijgeleverde bagger cooler en een aantal case fans in een kamer waar het snikkie heet is
maar wel raar dat je case temp hoger is dan je cpu klopt de meting denk ik niet of het is onderzom dat zou makkelijk kunnen
Sommige mensen....
Ow sorry.. ja ik heb me specs weggehaald bij me sigOp zondag 29 juli 2001 22:10 schreef Tampie2000 het volgende:
1. temps lijken me andersom?
mobo : Epox 8kta3
proc : duron 800@950
superorb ..
nog geen case fans
Staat psies hetzelfdeOp zondag 29 juli 2001 22:12 schreef wij het volgende:
kijk eens in de bios onder pc health(als dat er is)
Is system temp in mijn kast of echt op de chipset van mijn mobo?Op zondag 29 juli 2001 22:14 schreef wij het volgende:
vreemd (misschien geeft een sensor verkeerde waardes aan)
Verwijderd
Dat zou ik wel doen want het word toch best warm en dat is ook niet zo goed voor de HD.Op zondag 29 juli 2001 22:17 schreef caveman85 het volgende:
Maar ik heb nog 2 case fans liggen.. dus dan word het die maar inbouwen waarschijnlijk!
heh, die 2 temps zijn gewoon verkeerd om 
een cputemp van onder 40 graden gaat niet zo makkelijk met dit weer en zo'n cpu...
dus de cpu zal wel 52 graden zijn en dat is echt niet te hoog... ter vergelijking: mijnes wordt met dit warme weer 60 graden (858Mhz duron)
en de kast temp ligt bij mij op 37 graden, dus vergelijkbaar met de jouwe...
niks aan de hand dus
een cputemp van onder 40 graden gaat niet zo makkelijk met dit weer en zo'n cpu...
dus de cpu zal wel 52 graden zijn en dat is echt niet te hoog... ter vergelijking: mijnes wordt met dit warme weer 60 graden (858Mhz duron)
en de kast temp ligt bij mij op 37 graden, dus vergelijkbaar met de jouwe...
niks aan de hand dus
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
rond de 40c ligt echt het kritieke punt voor de meeste hdd's probeer de temp eronder te houden
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()