Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Onderstaande PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van Grand Strategy Games (EU4, HOI4), Anno Games, Civ6, Cities Skylines, en RPG's. De resolutie die ik wil gebruiken is 1440p. Momenteel merk ik dat de games die ik speel in de "late game" erg vertragen. Zou t veel winst maken bij deze games om te kiezen voor een 3700?
Ik zou het systeem graag een jaar of 5 willen gebruiken en de mogelijkheid hebben tzt te kunnen upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is tussen de 1300-1500 euro. Ik wil de PC bij Azerty bestellen en daar ook samen laten stellen, dus er komt 70 euro bij. Als het goekoper kan, natuurlijk graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik momenteel een 29LGWK500 monitor. Verder ben ik in het bezit van de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en koel zou erg fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zien jullie nog verbeter punten? Kan het goedkoper met vergelijkbare prestatie?
Qua onderdelen ben ik afhankelijk van de beschikbaarheid van Azerty, dus de Tomahawk max is geen optie (niet leverbaar).
Onderstaande PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van Grand Strategy Games (EU4, HOI4), Anno Games, Civ6, Cities Skylines, en RPG's. De resolutie die ik wil gebruiken is 1440p. Momenteel merk ik dat de games die ik speel in de "late game" erg vertragen. Zou t veel winst maken bij deze games om te kiezen voor een 3700?
Ik zou het systeem graag een jaar of 5 willen gebruiken en de mogelijkheid hebben tzt te kunnen upgraden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is tussen de 1300-1500 euro. Ik wil de PC bij Azerty bestellen en daar ook samen laten stellen, dus er komt 70 euro bij. Als het goekoper kan, natuurlijk graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik momenteel een 29LGWK500 monitor. Verder ben ik in het bezit van de benodigde randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en koel zou erg fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zien jullie nog verbeter punten? Kan het goedkoper met vergelijkbare prestatie?
Qua onderdelen ben ik afhankelijk van de beschikbaarheid van Azerty, dus de Tomahawk max is geen optie (niet leverbaar).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define C TG | € 87,05 | € 87,05 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Kotetsu Mark II | € 34,47 | € 34,47 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,05 | € 91,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.186,51 | ||
[ Voor 32% gewijzigd door dhub85 op 31-08-2019 02:05 ]