Nieuw speakersysteem voor auto?

Pagina: 1
Acties:

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
Hallo,

Ik sta heel erg op een hoge geluidskwaliteit, en had dan ook graag het speakersysteem van m'n auto onder handen laten nemen.
Ik heb een Opel Astra, en wou eens weten wat er zoals mogelijk was! Ik had gedacht aan merken zoals B&O/ of B&W (omdat ik hier al altijd zeer tevreden ben over geweest) maar is dit mogelijk? Of moet ik meer kijken naar Pioneer, Alpine,..? Ik zie ook Rockford, Focal passeren op google, maar is mij eerder onbekend...

Wat raden jullie mij aan? Of zijn er ervaringen? Shoot!

Thanks! (y)

• Stokbrood
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 15:04
Google geeft me een hele hoop hits als ik zoek op 'opel astra speakers vervangen'.

Verder ben ik zelf wel te spreken over Hertz.. Niet te duur, klinkt goed.

Je suis un baguette

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
Stokbrood schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:29:
Google geeft me een hele hoop hits als ik zoek op 'opel astra speakers vervangen'.

Verder ben ik zelf wel te spreken over Hertz.. Niet te duur, klinkt goed.
Hits genoeg, maar had graag wat advies/ervaringen gehoord.. :)

En qua prijs, het mag wel wat kosten hoor. Ik vind geluidskwaliteit gewoon superbelangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:38
In een auto ga je nooit een hoge geluidskwaliteit bereiken en voor onderweg is het al helemaal nutteloos vanwege alle herrie door het rijden.

Koop een andere headunit, een setje speakerringen, wat leuke speakers a 150 euro per set, eventueel een versterker en subje er in, en mocht je het echt willen kijk naar demping in je deuren.
Audio spul voor in je auto is de tijd/moeite/geld niet waard boven een al vrij lage drempel.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik verhuis dit topic die kant even op: AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.