Betrouwbaar valet parking bedrijf?

Pagina: 1
Acties:

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:46
Had gedacht dat er al een topic over zou zijn maar ik kan hem toch niet vinden.
Er is de laatste tijd natuurlijk veel te doen over de valet parking bedrijven bij Schiphol maar ik neem toch aan dat er toch ook betrouwbare bedrijven zijn.
Ik heb er in het verleden wel eens gebruik van gemaakt en toen ging het god en ik oktober gaan we weer vliegen.

Weet iemand misschien een bedrijf die wel betrouwbaar is of mag je hiervoor geen reclame maken :) :( ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Misschien krijg je meer resultaten als je op valet parking zoekt ipv vale parket?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:34
Het reclamespotje niet gehoord afgelopen half jaar?
"Beter sta je op de officiële parking van Schiphol"

Is dat geen optie?

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Lijkt me dat je het beste af bent bij de officiele diensten van Schiphol. Zelfs voor al die commotie in de media zou ik niet gekozen hebben voor alle derde partijen die je auto op een knollenveldje ergens bij een boer neerzetten. Maar gezien de controlfreak die ik ben zou ik nooit voor valet kiezen.

[ Voor 13% gewijzigd door RodeStabilo op 29-08-2019 13:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-05 13:01

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik werk op schiphol, maar kan je vertellen dat er geen enkel bedrijf fatsoenlijk met je auto om gaat. Ze gebruiken het allemaal als racewagen en hebben schijt Aan schades die ze maken (wat echt aan de lopende band dagelijks gebeurd).
ik ben zelf tot 2x aan toe aangereden toen ze reden met andermans auto, terwijl ik hier pas een jaar werk.

Tja, wat verwacht je van 18 jarige chauffeurs....

Je moet gewoon geluk hebben dat ze je auto heel laten. Van te voren heel goed foto’s maken van elke mm van je auto.

[ Voor 11% gewijzigd door Luchtbakker op 29-08-2019 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is niet zo moeilijk. Valet parking is geen valide optie, tenzij je die van Schiphol zelf neemt.
Gelukkig zijn er genoeg alternatieven:

• Parkeren via Schiphol zelf
• Taxi nemen of je laten brengen
• Met de trein gaan
• Mijn persoonlijke favoriet: bij een treinstation in de buurt (gratis!) parkeren en het laatste stukje met de trein

Dividend for Starters

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je zoekt naar:
* betrouwbaar
* goedkoop
* valet-parking

Ik denk dat je nooit meer dan twee van de drie kunt combineren.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30
Jester-NL schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:15:
Je zoekt naar:
* betrouwbaar
* goedkoop
* valet-parking

Ik denk dat je nooit meer dan twee van de drie kunt combineren.
Duivels driehoek ja :)

Indien het geen redeye vlucht is, gewoon met het OV

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:33
Ik heb zelf deze zomer niet valet geparkeerd, maar bij een bedrijf waar je zelf je auto neerzet en de sleutels meeneemt. De parkeer plaats was in Aalsmeer en daar werd je met een bus opgehaald en binnen 10-15 minuten stonden we op Schiphol. We hebben toen voor 50 euro 8 dagen geparkeerd.

Is dat niet iets voor je?

Hail to the king baby!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

urk_forever schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:27:
Ik heb zelf deze zomer niet valet geparkeerd, maar bij een bedrijf waar je zelf je auto neerzet en de sleutels meeneemt. De parkeer plaats was in Aalsmeer en daar werd je met een bus opgehaald en binnen 10-15 minuten stonden we op Schiphol. We hebben toen voor 50 euro 8 dagen geparkeerd.

Dit zijn de opties waar ik voor zou gaan! Goed voorstel.
Ik heb de ervaring in aalsmeer niet, maar wel bij Eindhoven en dat was toen zeer goed bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Het is persoonlijk, maar dat zou ik zelfs niet eens doen. Deze zomer voor het eerst de officiele parking van Schiphol gebruikt, mooi overdekt en moderne garage. Met 5 minuten bij de vertrekhal. Ook erg goed bevallen. Wel wat duurder maar dat was het overdekte me wel waard. normaal gesproken ga ik met de trein want ik woon dicht bij het station maar door een paar factoren toch met de auto gegaan.

Ik hou van luxe maar valet vind ik echt beetje overdreven.

[ Voor 25% gewijzigd door RodeStabilo op 29-08-2019 14:33 ]

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 13:16

BLACKfm

o_O

Gewoon je auto thuis laten en met de trein gaan? Parkeer je auto in een goede buurt en laat je vanaf daar met een taxi wegbrengen.

De kosten die de valet parking met zich mee brengt kun je net zo goed in een taxi stoppen.
Misschien buren/vrienden/kennissen/collega's die je voor 100 euro ook wel willen brengen/ophalen.

Litebit.eu voorraad check :).

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Ik ga toevallig binnenkort op een volkomen onmogelijk tijdstip vliegen, dus dan heb ik weinig keuze behalve de auto nemen. Valet parking en alle soortgelijke dingen waarbij ik de sleutel afgeef vielen voor mij sowieso af. Zal meestal vast goed gaan, maar ik zit niet te wachten op afgeven van sleutels en ander erin te laten rijden (niet zo'n bijzondere auto hoor, maar ik parkeer hem zelf wel).

Dus toen inderdaad gekeken naar alle parkeerplaatsen eromheen. Een heel aantal heeft belabberde reviews omdat de bus veel te laat vertrok bijvoorbeeld. Een Q-Park in de buurt klonk leuk, behalve dat er volgens reviews regelmatig werd ingebroken.
Dan heb je ze ook nog met fatsoenlijke reviews voor €50, maar persoonlijk heb ik dan ervoor gekozen maar €70 te betalen en bij de officiele van Schiphol te staan. Is dichterbij, komt handiger uit gezien waar ik vandaan kom, en heb meer vertrouwen dat hun shuttle ook echt netjes regelmatig gaat.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:22

Tijntje

Hello?!

Ik heb altijd veel goede ervaring gehad met King Parking.
Echter sinds Schiphol dit jaar heeft aangekondigd dat het niet meer mag zet ik het altijd op P6 Valet neer, aangezien ik het toch altijd kan declareren.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:51

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Wij gebruiken eigenlijk altijd P3 lang parkeren bij Schiphol. Bevalt uitstekend. Iedere 5 a 10 minuten een shuttle bus waardoor je in no time bij de ingang staat. Vaak heb je via bijvoorbeeld ANWB (moet je wel lid zijn) leuke kortingen waardoor het betaalbaar blijft. Zo staan wij rond kerst 7 dagen overdekt in de garage voor nog geen € 60.

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Valetparking is sowieso niet nodig.. Iig niet op Schiphol. Je kan hem gewoon op P3 zetten. Daar rijdt elke 10 minuten, en 24/7, een gratis snelbus tussen P3 en de terminals.

Virussen? Scan ze hier!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-05 23:23
PressPlayOnTape schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:42:
Wij gebruiken eigenlijk altijd P3 lang parkeren bij Schiphol. Bevalt uitstekend. Iedere 5 a 10 minuten een shuttle bus waardoor je in no time bij de ingang staat. Vaak heb je via bijvoorbeeld ANWB (moet je wel lid zijn) leuke kortingen waardoor het betaalbaar blijft. Zo staan wij rond kerst 7 dagen overdekt in de garage voor nog geen € 60.
Boek dit inderdaad van tevoren, anders betaal je EUR25 per dag. Best wel duur vond ik zelf (gelukkig betaalde mijn werk :) ).

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:27

r_kluft

Hmmmmmm

Park, sleep, fly beviel ons goed.
Auto parkeren bij hotel, overnachten en daarna door de bus van het hotel bij de vertrekhal afgezet worden.
Op de terugweg gewoon dezelfde bus pakken en naar de auto toe. (Zelf van de Valk langs de A4 gebruikt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wij hebben dat een paar jaar geleden gedaan toen ik met een vriend op vakantie ging. Het was zijn auto en hij wilde perse zelf naar Schiphol rijden. Daar ergens in een loods geparkeerd en met een shuttle naar Schiphol gebracht en ook weer opgehaald.

Zelf zou ik het eerlijk gezegd niet doen. Het tijdverlies door de rompslomp er omheen (wachten op de shuttle, kwartier rijden, dan afhandelen van administratie) is nauwelijks minder dan wanneer je gewoon de trein neemt en de auto thuis laat. Voor ons zou de treinrit ongeveer 5 a 6 kwartier bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Gewoon P3, beviel me goed. En dat kwartier, wat is dat nou problematisch? Heb meer moeite met die twee uur verspilling op Schiphol zelf voor je in het vliegtuig in bent.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wim-Bart schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:43:
En dat kwartier, wat is dat nou problematisch? Heb meer moeite met die twee uur verspilling op Schiphol zelf voor je in het vliegtuig in bent.
Dat kwartier is het probleem niet. Het wachten tot die shuttle arriveerde was ook een kwartier (er staat niet 24/7 een shuttle te wachten) en dan nog eens een kwartier voor administratie (of eigenlijk: wachten tot wij aan de beurt waren). En dat bij vertrek en aankomst. En die tijd komt allemaal bovenop die twee uur die je op Schiphol moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Yucon

*broem*

Tijntje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:40:
Ik heb altijd veel goede ervaring gehad met King Parking.
Echter sinds Schiphol dit jaar heeft aangekondigd dat het niet meer mag zet ik het altijd op P6 Valet neer, aangezien ik het toch altijd kan declareren.
Ik ook, zelf pas drie of vier keer gebruikt maar een aantal van m'n collega's vliegen veel vaker en gebruiken ook altijd King Parking. Tot nu toe ging dat prima en dan heb je het over 100+ keer. Het zijn ook nette en meestal wat oudere mensen.

Maar het heeft wel twee kanten. Volgens hun algemene voorwaarden zijn ze voor helemaal niets verantwoordelijk. Dus ook niet voor boetes, schades of het kwijtraken van je no claim. Als je op reviews zoekt zie je ook een paar voorbeelden waar mensen aangaven dat er toch wel wat problemen bij afwikkelen van schades waren. Onder de streep vind ik ze zelf betrouwbaar genoeg. Maar helemaal blind aanbevelen, dat ook weer niet. Die afweging moet je zelf maken want er zit toch echt wel een zeker risico aan vast.

Algemeen punt: let op als je een leaseauto hebt. Ik kan me voorstellen dat sommige leasemaatschappijen valet parking in het algemeen perse niet goedvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

downtime schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:54:
[...]

Dat kwartier is het probleem niet. Het wachten tot die shuttle arriveerde was ook een kwartier (er staat niet 24/7 een shuttle te wachten) en dan nog eens een kwartier voor administratie (of eigenlijk: wachten tot wij aan de beurt waren). En dat bij vertrek en aankomst. En die tijd komt allemaal bovenop die twee uur die je op Schiphol moet wachten.
Welke administratie? Ik dor gewoon thuis een reservering voor P3 met afrekening. Dan rij ik er naar toe, krijg ik een kaartje wat ik in de auto bewaar. Parkeer, loop naar shuttle, stap daar in (wachten op shuttle en tripje met shuttle is samen 15-20 minuten). Daarna gewoon richting vliegtuig.

Daarna wanneer ik terug kom wacht ik op de shuttle, 15-20 minuten zit ik in auto en rij weg. Niks administratie of zo iets.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:43
Hebben hier mensen ervaring met Valet parking of is het gewoon napraten of van horen zeggen? Ik parkeer meerdere malen per jaar (zakelijke reizen)

Ik parkeer elke keer bij iParking. King Parking is ook een aanrader.

[ Voor 14% gewijzigd door Khayma op 30-08-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wim-Bart schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:01:
[...]

Welke administratie? Ik dor gewoon thuis een reservering voor P3 met afrekening. Dan rij ik er naar toe, krijg ik een kaartje wat ik in de auto bewaar. Parkeer, loop naar shuttle, stap daar in (wachten op shuttle en tripje met shuttle is samen 15-20 minuten). Daarna gewoon richting vliegtuig.
Op wie reageer je uberhaupt? Ik had het niet over P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:23

defiant

Moderator General Chat
Dit is meer iets voor VV, dus AZ->VV

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-04-2020
Vrienden of familie laten brengen en ophalen?

Minste tijdverlies, goedkoopste en veiligste!

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 19:12
Taxi? Zijn genoeg bedrijven die vliegveldservice hebben. Vaak niet zoveel duurder dan lokaal parkeren (zeker niet bij een week of meer) en je hoeft zelf niet te rijden nadat je net 20 uur onderweg bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:09
Ik zou hier niet snel gebruik van maken. De voorwaarden zijn al niet heel geruststellend.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
BlakHawk schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 01:03:
Minste tijdverlies, goedkoopste en veiligste!
Eh, ja, voor de passagiers wel.

Maar diegene die rijdt moet 2x op-en-neer naar Schiphol. Als je vanuit Groningen of Limburg rijdt is dat niet altijd even prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:19
PressPlayOnTape schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:42:
Ik ook, of P4, maakt niet heel veel uit. Kwam er (helaas) pas afgelopen maand achter dat boeken via de ANWB site 15% korting geeft (als je lid bent). Best aardig als je wat langer staat.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk|IA
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-04-2020
BFmango schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:12:
[...]

Eh, ja, voor de passagiers wel.

Maar diegene die rijdt moet 2x op-en-neer naar Schiphol. Als je vanuit Groningen of Limburg rijdt is dat niet altijd even prettig.
Ik betaal liever 100 euro aan een vriend of familie, dan zo’n service!

Model 3 LR AWD | Pearl White | 19" | Trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:05

SeatRider

Hips don't lie

BlakHawk schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:19:
[...]

Ik vind 100 euro knap armoedig om 2x vanuit Limburg op en neer naar Schiphol te rijden, zeker als dat ook nog eens op een onmogelijke tijd is.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

[...]

Inderdaad aardig armoedig. Als je de kosten van benzine aftrekt blijft er net geld voor een kop koffie over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 12:27
Afgelopen april heb ik geparkeerd bij Q-Park Spaarne Gasthuis in Hoofddorp. Parkeergarage dus overdekt en de 300 van Connexxion rijd je gratis naar Schiphol. Dikke prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroVAX3400
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-05 19:27
Meestal de officiële Schiphol parking P3, soms de trein. P3 superhandig aankomen bij de slagboom creditcard erin, en bij het wegrijden weer de credit card erin, krijg je ook direct een bonnetje en klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

downtime schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Inderdaad aardig armoedig. Als je de kosten van benzine aftrekt blijft er net geld voor een kop koffie over.
Ik denk dat ze dan wel met zijn auto rijden, niet met die van de vriend/kennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:15

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Zet hem zelf meestal op de p3 (long stay) of bij vd Valk in combinatie met een overnachting.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetervdM
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Sissors schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:34:
[...]

Ik ga toevallig binnenkort op een volkomen onmogelijk tijdstip vliegen, dus dan heb ik weinig keuze behalve de auto nemen.
als het écht een onmogelijk tijdstip is: ik ga dan daags tevoren naar het van der valk hotel en overnacht daar. je kan dan je auto daar laten staan en met hun gratis shuttlebus naar schiphol. bij terugkeer ook weer hun shuttlebus terug naar het hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

Tsja, mijn pa en ma moeten binnenkort ook naar 't vliegveld en vroegen ook of ik hen 'eventjes' zou willen brengen en ophalen.

Heb maar eerlijk gezegd dat ze beter gewoon hun auto op P3/P4 kunnen zetten, want dat ik anders 6 uur in de auto moet zitten.... en dat langs een al 'druk' bestaan met werk etc.

Zelf zet ik mijn auto gewoon op P3/P4, tenzij mijn ouders erom staan te springen om ons weg te brengen (zijn gepensioneerd dus tijd zat).

Ik wil mensen niet belasten met al dat op-en-neer gerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bruce the boss schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:36:
Had gedacht dat er al een topic over zou zijn maar ik kan hem toch niet vinden.
Er is de laatste tijd natuurlijk veel te doen over de valet parking bedrijven bij Schiphol maar ik neem toch aan dat er toch ook betrouwbare bedrijven zijn.
Ik heb er in het verleden wel eens gebruik van gemaakt en toen ging het god en ik oktober gaan we weer vliegen.

Weet iemand misschien een bedrijf die wel betrouwbaar is of mag je hiervoor geen reclame maken :) :( ?
oa via radioreclame wordt je hier naartoe gestuurd https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 10:21
Als je voor valet parking wil gaan kun je het beste p6 nemen, de officiële van Schiphol zelf. Dan wordt de auto ergens naast de start/landingsbanen geparkeerd. Op de dag van terugkomst staat de auto ruim van te voren al weer in de garage, dus geen gezeur van half uur van te voren bellen enzo.

Bij inrijden worden van alle kanten foto’s genomen zodat bij enige schade dat snel afgehandeld kan worden.

Maar, voor die schipholservice betaal je wel de hoofdprijs (die ik er zelf graag voor over heb gezien mijn ervaringen met het busje van p3 en de andere valet parkeerders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:13
Luchtbakker schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:42:

Je moet gewoon geluk hebben dat ze je auto heel laten. Van te voren heel goed foto’s maken van elke mm van je auto.
En dan? Aansprakelijk stellen voor schade? Die bedrijven ploffen dan net na de vakantieperiode dus er is niks te halen. En het volgend seizoen zie je weer "nieuwe" bedrijven met een vergelijkbare naam weer verschijnen. Zie ook de verhalen van Kassa, Radar, etc.
Ik zou ver van enig valet parking bedrijf blijven; alleen het officiele P6 Valet parking is een echte optie.

Waarom wil je perse Valet parking? P3 Lang parkeren is net zo handig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
downtime schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:32:
[...]

Ik kan toch voor 100 euro zeker eental keer heen en weer rijden en dan blijft er nog geld over 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

ExploitSolo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:56:
[...]

Ik kan toch voor 100 euro zeker eental keer heen en weer rijden en dan blijft er nog geld over 8)7
Vanuit Groningen of Zuid Limburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:57
SunnieNL schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:27:
Als je voor valet parking wil gaan kun je het beste p6 nemen, de officiële van Schiphol zelf. Dan wordt de auto ergens naast de start/landingsbanen geparkeerd. Op de dag van terugkomst staat de auto ruim van te voren al weer in de garage, dus geen gezeur van half uur van te voren bellen enzo.

Bij inrijden worden van alle kanten foto’s genomen zodat bij enige schade dat snel afgehandeld kan worden.

Maar, voor die schipholservice betaal je wel de hoofdprijs (die ik er zelf graag voor over heb gezien mijn ervaringen met het busje van p3 en de andere valet parkeerders)
Heb ik ook gedaan. Helemaal top! Auto wordt netjes op de foto gezet als je binnen komt. Je krijgt een rapport met de route en snelheid die gereden is met je auto en als je terug komt staan er 2 flesjes water in de bekerhouders. Ik was erg positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
downtime schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 15:03:
[...]

Vanuit Groningen of Zuid Limburg?
Vanuit Enschede, scheelt 20 km (173 vs 193km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou of bij Q-park in Hoofddorp staan en dan met de bus 300 gratis gaan (deze buslijn is vrij zeker dat deze regelmatig in dienst blijft) of van Schiphol een dienst afnemen maar niet van al die "louche" bedrijven zoals Central Parking of andere diensten. Daar zie ik regelmatig één bus staan maar als je die mist dan mag je volgens mij nog iets van een half uur wachten of dat er voldoende mensen zijn (ik zie niet dat de bus voor één persoon even naar Schiphol heen en weer gaat).
Het is een beetje het verhaal van een "service" van een vriend welke de auto in bewaring zou houden in Spanje. De auto zou veilig gestald worden etc. Toen de auto werd opgehaald bleek er zoveel km gereden mee te zijn dat de auto als een soort taxidienst was ingezet.
Ten eerste volgens mij je bent er niet voor verzekerd en als je de auto meegeeft dan ben je ook nog zelf verantwoordelijk voor schades/boetes etc. Ik zou het persoonlijk echt niet doen om je waardevolle bezit zo mee te geven aan vreemde. Als er ook nog wat gebeurd met de auto op het "terrein" (dat mag je hopen dat het ergens staat) waar de auto geparkeerd staat, dan ben je vaak niet verzekerd. Dat is allemaal eigen risico. Gaat zo'n bedrijf op de fles, je weet misschien niet eens waar je auto staat en ze hebben wel de sleutel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een recent artikel over valet parking: Parkeerbedrijf Schiphol verknalt vakantie van gezin: duizenden euro’s schade, 1400 km extra op de teller én twee boetes

Alleen al om dat soort akkefietjes zou ik mijn auto nooit uit handen geven voor zoiets. P3 is een suk safer en vrijwel net zo makkelijk met die gratis 24/7 shuttle-bus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 08:14
Een tijd geleden gebruik gemaakt van parking4schiphol.nl Auto zet je neer op hun terrein, sleutel neem je mee. Met een grote bus vervoeren ze je naar Schiphol.
Bij terugkomst even bellen en ze halen je op. Prima geregeld.
Het is in Roelofarendsveen, dus iets verder van Schiphol.
Prijs was dacht ik 6 euro per dag.

[ Voor 6% gewijzigd door Jimster op 31-08-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Van het voorjaar ook op Schiphol vertrokken, op een "onmogelijk" uur. Dus ik heb me de vorige dag laten wegbrengen naar het station in de buurt. Eerst een treintje naar Antwerpen, en daar de Benelux op naar Amsterdam. Hoteltje op wandelafstand geboekt, want op de onmogelijke uren rijden er nog niet altijd shuttlebussen. En de volgende ochtend rustig en ontspannen naar de luchthaven, geen druk van "de taxi is precies wel laat" of "precies toch al wel druk op de weg".
Bij terugkomst was het gewoon een uurtje wachten op de trein naar Antwerpen, ik had hem net gemist natuurlijk.
Ik heb hetzelfde ook al gedaan met vertrek vanuit Dusseldorf. Je vakantie begint gewoon een dagje vroeger.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Arator schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:07:
Van het voorjaar ook op Schiphol vertrokken, op een "onmogelijk" uur. Dus ik heb me de vorige dag laten wegbrengen naar het station in de buurt. Eerst een treintje naar Antwerpen, en daar de Benelux op naar Amsterdam. Hoteltje op wandelafstand geboekt, want op de onmogelijke uren rijden er nog niet altijd shuttlebussen. En de volgende ochtend rustig en ontspannen naar de luchthaven, geen druk van "de taxi is precies wel laat" of "precies toch al wel druk op de weg".
Bij terugkomst was het gewoon een uurtje wachten op de trein naar Antwerpen, ik had hem net gemist natuurlijk.
Ik heb hetzelfde ook al gedaan met vertrek vanuit Dusseldorf. Je vakantie begint gewoon een dagje vroeger.
Ik doe het zelf ook zo maar voor zakelijke reizigers zijn die extra dagen niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
PetervdM schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:54:
[...]
als het écht een onmogelijk tijdstip is: ik ga dan daags tevoren naar het van der valk hotel en overnacht daar. je kan dan je auto daar laten staan en met hun gratis shuttlebus naar schiphol. bij terugkeer ook weer hun shuttlebus terug naar het hotel.
Heb ernaar gekeken, maar kost me ruim €100 extra om effectief ruim een uur langer te kunnen slapen. Dat vind ik het niet waard.

Als ik nu langer dan een week op vakantie ging dan had ik wel OV genomen naar een hotel in de buurt van schiphol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drjake
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hier ook een frequente vlieger, maar ik probeer altijd met het OV te gaan. Lukt dat niet ivm vluchttijden, dan neem ik een hotel bij Schiphol (IBIS of IBIS budget). Dus ik laat de auto compleet thuis (ik woon zelf dicht bij het station, precies hierom). Laat je desnoods afzetten door iemand op een intercity station.

Ben je netto goedkoper uit, geen gedoe of rennen op de dag zelf. Je kunt zelfs in de terminal een hotel nemen (voor- en na security, ligt aan je ticket, tijd, bagage,etc of dat na security kan).

Voor korte tripjes gebruik ik de Schiphol P3 parking. Maar mbt Schiphol gaat er niets boven OV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 11:41
Ik gebruik Quickparking. Zowel op Schiphol als in Eindhoven of Rotterdam. Sleutels zelf meenemen en elk kwartier een bus, 24/7. Valet heb ik geen ervaring mee, maar ik hoor positieve verhalen om mij heen wat betreft valet bij Quickparking. Er werken over het algemeen oudere mensen, met (levens-)ervaring bij valet.

Bovendien heb ik de ervaring dat ik bij P3 vaak achteraan stond en een takke eind moest lopen in de zeikregen. Bij Quikparking stopt de bus midden op het parkeerterrein zelf.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgende Valetparking-bedirjf dat zijn klanten dupeert : Parkeerbedrijf Schiphol plots verdwenen: ‘Daar sta je dan met je baby’

Bedrijf is opeens met de noorderzon verdwenen, eigenaar ook onvindbaar. De klanten kunnen hun sleutel bij het politieburau van Hoofddorp ophalen (zie daar maar te komen zonder auto, midden in de nacht, vermoeid en met koffers etc), en krijgen dan een plattegrond mee waarop ze hun auto mogen terugzoeken.

Valetparking? Nee dank je, ik regel het zelf wel door hem op P3 te zetten... dan weet ik iig dat hij er bij terugkomst nog staat, en ik geen rare fratsen hoef uit te halen op politieburau's etc :P

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1