Ik zoek een?
Router 2.4Ghz en 5Ghz
Wat is je budget?
Rond de 50/60 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben opzoek naar een goedkope router welke de beste prijs/kwaliteitverhouding heeft. Ik ga verhuizen naar een studio, dus de range is niet erg belangrijk, ga ik van uit. De retour dient stabiel internet te geven, voor online gaming of streaming bijvoorbeeld (ik weet dat via kabel een stuk beter is, dus misschien dat ik daarvoor ga
)
Het internet wat ik ga krijgen is rond de 100/100Mbit, voor zover ik heb vernomen.
Zelf ben ik uitgekomen op:
pricewatch: TP-Link TL-WR841N-300Mbps Wireless N Router
pricewatch: TP-Link Archer Draadloze Dual Band Gigabit Router Archer C1200
pricewatch: D-Link DIR-842 Wireless AC1200 Dual Band Gigabit Router
Is dit wat? Zo ja, welke van de 2 raden jullie aan of hebben jullie nog andere suggesties?
Router 2.4Ghz en 5Ghz
Wat is je budget?
Rond de 50/60 Euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben opzoek naar een goedkope router welke de beste prijs/kwaliteitverhouding heeft. Ik ga verhuizen naar een studio, dus de range is niet erg belangrijk, ga ik van uit. De retour dient stabiel internet te geven, voor online gaming of streaming bijvoorbeeld (ik weet dat via kabel een stuk beter is, dus misschien dat ik daarvoor ga
Het internet wat ik ga krijgen is rond de 100/100Mbit, voor zover ik heb vernomen.
Zelf ben ik uitgekomen op:
pricewatch: TP-Link TL-WR841N-300Mbps Wireless N Router
pricewatch: TP-Link Archer Draadloze Dual Band Gigabit Router Archer C1200
pricewatch: D-Link DIR-842 Wireless AC1200 Dual Band Gigabit Router
Is dit wat? Zo ja, welke van de 2 raden jullie aan of hebben jullie nog andere suggesties?
[ Voor 7% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 29-08-2019 15:26 ]