Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een M.2 SSD voor het systeem wat ik aan het bouwen ben.
Ik wil mijn systeem voor development, gaming, muziekproductie en een beetje standaard taken gebruiken. Deze zijn ongeveer gelijk verdeeld.
Aan de hand van wat reviews had ik hier al een beetje naar zitten kijken:
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb niet een specifiek budget maar ben opzoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. De prijs voor de Samsung 970 Pro 1TB, vond ik bijv. wel wat veel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
De SSD die ik zoek hoeft niet perse in het lijstje te staan. Ik ben opzoek naar de beste keuze.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar een M.2 SSD voor het systeem wat ik aan het bouwen ben.
Ik wil mijn systeem voor development, gaming, muziekproductie en een beetje standaard taken gebruiken. Deze zijn ongeveer gelijk verdeeld.
Aan de hand van wat reviews had ik hier al een beetje naar zitten kijken:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 118,58 | € 118,58 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 217,90 | € 217,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 112,95 | € 112,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 132,90 | € 132,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 683,28 |
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb niet een specifiek budget maar ben opzoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. De prijs voor de Samsung 970 Pro 1TB, vond ik bijv. wel wat veel.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
De SSD die ik zoek hoeft niet perse in het lijstje te staan. Ik ben opzoek naar de beste keuze.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 153,- | € 153,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,95 |
[ Voor 3% gewijzigd door st_naram op 29-08-2019 11:05 ]