• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:36
Er wordt door Bastion Interactive een nieuwe Hotel Tycoon ontwikkeld:

Hotel Magnate

De announcement trailer:

Bastion Interactive is een in Sydney gevestigd Indie game & interactief media-ontwikkelingsbedrijf met het doel om meeslepende simulator- en strategiespellen te maken

Kernwaarden van Bation Interactive hierbij zijn:

Inclusieve ontwikkeling
Bastion Interactive betrekt haar fanp in zoveel mogelijk spelbeslissingen.

Complexiteit door eenvoud
Creëer complexe en interessante gameplay vanuit de interactie tussen verschillende eenvoudige spelsystemen

Onderdompeling
Men wil meeslepende games en media maken

Het wordt een steam game wat op de platformen Windows , Linux en Mac OS actief zal worden indien het project doorgaat.

Het is een interessant project. In het verleden zijn er eerder wat vergelijkbare games geweest die nooit echt succesvol zijn geworden dus hier ligt mogelijk nog een markt open.

Opvallend aan dit project is dat de kosten van de ontwikkeling van de game zullen moeten worden gegenereerd uit crowdfunding.
Daar is een kickstarter project voor opgericht.

https://www.kickstarter.c...interactive/hotel-magnate

Er is ook niet meer zoveel tijd om aan de benodigde resources te komen.

Je kunt ook leuke Alpha of Beta toegang verdienen bij beperkte investeringen van een paar tientjes.

Bij grotere investeringen kun je zelfs een ingame statue krijgen met je eigen naam erop die andere spelers kunnen plaatsen.

Er is ook een actief Discord channel waar je direct met de developers kunt spreken en dus mogelijk zelfs invloed kunt uitoefenen op de ontwikkeling van de game.

Hotel Magnate

- Bouwen
Bouw alles van een Fancy City Hotel tot een luxe eilandresort of zelfs gewoon een vies luchthavenhotel / motel. Creëer de vakantiebestemming van uw dromen met restaurants, bars, vergaderzalen en alle logistieke dingen daar tussenin.

- Managen
Beheer alles in uw hotel met de hand door personeel te selecteren, prijzen in te stellen en extra's toe te voegen zoals een gratis ontbijt. Stel de snelheid in waarmee uw kamers worden schoongemaakt en beheer de kwaliteit van uw restaurants en bars.

- Marketing
Breng uw hotel op de markt met marketingcampagnes en trek veel verschillende soorten gasten aan, van feestgangers tot gezinnen tot zakelijke reizigers en nog veel meer. Probeer uw Hotels-rating te verhogen met betere klantervaringen terwijl u op weg bent naar succes

Resources

Officiele website:
http://hotel-magnate.com/

Kickstart project website:
https://www.kickstarter.c...interactive/hotel-magnate

Steam link:
https://store.steampowered.com/app/832360/Hotel_Magnate/

Discord Channel:
https://discord.gg/fYkJWWk

Ik hoop hiermee wat aandacht voor deze game / project te krijgen en wellicht worden meer mensen enthousiast..

Wie kijkt er uit naar deze game?
Wat verwachten jullie ervan?
En als je nog tips hebt voor de opening post, laat het me weten.

[Voor 6% gewijzigd door boyette op 29-08-2019 04:12]

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 28-11 12:26
Het principe is wel leuk, maar om nu meteen ongeveer 20 euro op tafel te leggen voor een game die mogelijk nooit komt... :)

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 16 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

• Bram1041
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:41
Het heeft zeker mijn interesse, maar zoals hierboven ook al gezegd, twijfel ik een beetje of ik er direct 20 euro voor op tafel zou leggen.

Ga het wel met een schuin oog in de gaten houden in ieder geval!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dat en wat is de meerwaarde van de TS boven een copy-paste van steam. Wat verwacht je er zelf van @boyette ?

Als hij gereleased wordt en wat redelijke reviews krijgt ben ik altijd wel bereid een spelletje te kopen. Maar er is gewoon heel veel braks op de markt (project hospital bijvoorbeeld, ik heb die serieus overwogen maar van de reviews word ik niet dusdanig blij dat ik hem aan ga schaffen).

[Voor 57% gewijzigd door Boudewijn op 29-08-2019 10:11]

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• boyette
Tricolores schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:50:
Het principe is wel leuk, maar om nu meteen ongeveer 20 euro op tafel te leggen voor een game die mogelijk nooit komt... :)
nou je hebt een garantie dat je de game krijgt of je geld terug.

• boyette
Boudewijn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:10:
Dat en wat is de meerwaarde van de TS boven een copy-paste van steam. Wat verwacht je er zelf van @boyette ?

Als hij gereleased wordt en wat redelijke reviews krijgt ben ik altijd wel bereid een spelletje te kopen. Maar er is gewoon heel veel braks op de markt (project hospital bijvoorbeeld, ik heb die serieus overwogen maar van de reviews word ik niet dusdanig blij dat ik hem aan ga schaffen).
Ik vind het een leuk initiatief en heb dit topic gestart om wat aandacht voor de game te krijgen..
Het is een nieuw game house wat eigenlijk is ontstaan vanuit vrienden die elkaar ontmoetten en allemaal wat doen in de development..

Het is ook vrij simpel om met hen in contact te komen en dingen uit te wisselen omtrent de game

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

boyette schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:05:
[...]

Het is een nieuw game house wat eigenlijk is ontstaan vanuit vrienden die elkaar ontmoetten en allemaal wat doen in de development..

Het is ook vrij simpel om met hen in contact te komen en dingen uit te wisselen omtrent de game
Kijk dat is wel een goed argument. Ziet er uit als een sympathieke club, hoop dat het begin volgend jaar af is. Tot die tijd houd ik hem met een schuin oogje in de gaten.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• boyette
Ik ben benieuwd of er andere spelers zijn van dergelijke games.. die deze game wel zien zitten en interesse in het project hebben..

• boyette
€40,266
pledged of €40,197 goal

de buit is binnen.. de game gaat ontwikkeld worden

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Zojuist wat gameplay filmpjes op youtube hiervan gezien en het ziet er goed uit. Zou nu in 2021 uit moeten komen. Ben benieuwd.

Something under the bed is drooling

• boyette
Mauz1978 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:01:
Zojuist wat gameplay filmpjes op youtube hiervan gezien en het ziet er goed uit. Zou nu in 2021 uit moeten komen. Ben benieuwd.
yes
Er is inmiddels zowel voor Windows en Linux een alfa versie released voor testers.

Ontwikkeling ligt op schema.

Ben aan het bekijken of ik misschien kan helpen om ook een volledige Nederlandse taalondersteuning toe te voegen.

[Voor 13% gewijzigd door boyette op 23-10-2020 05:31]

• boyette
Tricolores schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:50:
Het is inmiddels zeker dat de game gaat komen :)

• boyette

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:32

Stronkie

Where wind is Trouble

ik volg het spel ook , maar vind er eerlijk gezegd geen fluit aan. Het lijkt te veel op sims en de gehele tutorial kon me niet eens boeien.

Ik wacht wel tot ik echt eens zin heb om me er in te verdiepen

• boyette
Stronkie schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:05:
ik volg het spel ook , maar vind er eerlijk gezegd geen fluit aan. Het lijkt te veel op sims en de gehele tutorial kon me niet eens boeien.

Ik wacht wel tot ik echt eens zin heb om me er in te verdiepen
Wat mis je precies?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:32

Stronkie

Where wind is Trouble

ach ik had gewoon andere ideeen van het spel gehad. Zijn vele management games die wel leuk zijn . Ik ben niet zo van , eerst bouwen en aankleden . Als ik dat wil doen , ga ik wel de sims spelen
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee