Welke videokaart??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
Ik ga een nieuw systeem halen check topic 19"
welke videokaart moet ik halen. Ik dacht nu aan een ATI Radeon want m'n broer is nu op vakantie in amerika en kan dan 1 voor me meenemen als ik wil.Is die goed met welke andere videokaart kan ik hem vergelijken??
Anders dacht ik aan een Asus V6800 Deluxe heb ongeveer een budget van 600 gulden

Welke ATI moet ik nemen als ik die ga nemen ik dacht aan die 64 mb DDR kost 400 dollar damn dat is veel anders gewoon die 32mb DDR

• POLICE
Ik ga ook een thunderbird proc. kopen zal ik m'n broer een golden orb voor socket a's laten meenemen is die goed voor een thunderbird??

Verwijderd

Neem die Radeon. BLAZEN! :D

• POLICE
kheb vandaag met m'n broer gesproken en heb hem gezegd om te gaan kijken hoeveel hij kost daar dan neem ik een ATi Radeon 64 mb DDR kan niet w8en en heb ondertussen al een paar reviews gelezen op hogere resoluties blaast ie een geforce 2 eruit dus wordt het waarschijnlijk een ATI

• POLICE
m'n broer komt pas over 2,5 terug zijn ze dan niet hier in nederland goed leverbaar en goedkoper?

Verwijderd

Kan goed zijn dat ze dan leverbaar zijn hiero, maar goedkoper lijkt me zeer sterk.... Radeon 64MB kost hier bdw 899 pieken
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=11296

• POLICE
laat hem gewoon vandaar meenemen dan maar is die golden orb goed voor een t-bird/duron?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Zeker de Radeon, ik heb em zelf ook besteld, deze kaart is de winnaar op hogere resoluties en 32 bits kleur, zolang er geen sneller geheugen voor de GTS op de markt komt dankzij HyperZ en 5,5 ns ram (voor de 64mb uitv.) plak daarbij nog eens alle features van de GTS en EVBM aka G400 en je hebt in mijn ogen de beste kaart tot nu toe.

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik las trouwens net op het forum van 3dgpu dat Nvdia een varrassing voor ons in petto heeft, nog voor het uitkomen van de Nv20, welke is nog niet bekend, maar binnen een week meer hierover.
Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de bandbreedte tekorten, maar of dat betekend dat er een nieuwe kaart met sneller geheugen uit zal komen, of dat het nieuwe driverimplementaties zijn op bestaande GTS-kaarten (hoor ik daar HyperZ?) geen idee, ik heb trouwens geen flauw idee of de GTS HyperZ aankan, dus dat laatste is maar een gok.

Niet op voorraad.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Police: laat je broer oppassen bij de douane op Schiphol. Als ze de kaart in orginele verpakking vinden (en zonder Nederlandse factuur)in zijn bagage is het mogelijk dat hij invoerrechten moet betalen. Ben je nog duurder uit dan als je hem bij de computerzaak om de hoek koopt.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Edward, deze?
http://forums.nv10.net/ubb/Forum1/HTML/002097.html

Brand van nieuwsgierigheid :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Yep, waar slaat die smiley op?!

Niet op voorraad.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Mocht je niet tot een bepaald bedrag belasting vrij meenemen? En als je em uit de orginele doos haalt...denk je dat ze daar in trappen :).

Flickr | Lego collectie

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Gewoon vriendelijk vragen of ze een bonnetje voor onder de 300 gulden (dat is het belastingvrije bedrag) maken... :)

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Mmmmm moet je nog geluk hebben hoor, was laatst op TV, komt man met spruitstuk van een Wrangler aan..... veeeeeel te laag bedrag op de bon, dat werd dus betalen plus dikke boete. En als die douane gast nou toevallig een beetje thuis is in pc's hang je.

Flickr | Lego collectie

• boekenbon
De douane-beambte pleegt in geval van twijfel gewoon een telefoontje naar een computerspeciaalzaak voor een prijsopgave van de desbetreffende kaart. Bij een onwaarschijnlijk prijsverschil gaat hij waarschijnlijk wel een extra 'bonnetje' uitschrijven.
Het probleem met de douane op Schiphol is dat ze alle smoezen al 10 keer gehoord hebben. En daarnaast niet gek zijn :)

• boekenbon
En wat betreft die doos: formeel gezien voer je die kaart gewoon in.
Wat je moet doen voorkomen is dat je die kaart in Nederland hebt gekocht, vervolgens meegenomen hebt naar de V.S. (bv voor een demonstratie voor je werk) en daarna weer mee terug neemt naar huis. Je doet jezelf natuurlijk de das om als je met een gesloten verpakking door de douane loopt.
Een ander probleem is dat 'als' je wordt gecontroleerd en je begint met je verhaaltje dat je hem in Nederland hebt gekocht, de douane kan vragen om de orginele Nederlandse factuur. En die kan je dan helaas niet tonen want je bent niet in het bezit van zo'n document.
Maar kop op, hele volksstammen importeren op deze wijze spullen in Nederland.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

:(

ik bedoel daarmee dat ik nog een week moet wachten voordat dat het bekent is en dat vind ik :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Oh ik dacht dat je het zout nieuws vond, want dit kan best wel eens meer voeten in aarde hebben dan ik eerst dacht, de laatste geruchten zijn de NV20 vertraagd is (embedded ram erin?!) en dat er een "tussenmodel" komt.

Niet op voorraad.

Pagina: 1