meer functies en knopjes
vb. snelkoppelingen naar deze computer of rekenmachine etc. etc.
Da Klopt!!!Op zondag 29 juli 2001 21:49 schreef frenkpie het volgende:
meer functies en knopjes
Zodat je nu met een vinger in plaats van twee naar Deze Computer kan?Op zondag 29 juli 2001 21:49 schreef frenkpie het volgende:
meer functies en knopjes
Volgens mij is dat langzamer. Ik was toch niet van plan daar 64 piek voor te betalen.
de pro is van binnen beter(beter afgewerkt)en de layout is toch zeker wel wat anders dan behalve de extra toetsen combo's.
Ah. Heeft iemand misschien links waar ik het exacte verschil kan vinden?
Heb je hier al gekeken? http://www.microsoft.com/products/hardware/keyboard/keyboard.htm
Verwijderd
De elite heeft hele kleine pijltjes toetsen. En de 6 knopjes met insert,del,home etc zijn ook kleiner uit gevoerd even als als de bovenste lijn met de F*'en.
Als je met de pijltjes toesten werkt moet je deze niet nemen.
En check die link maar ook gelijk.
Pro... 100%!! ik heb em ook en hij is echt geweldig en zeker het extra geld waard... hij ligt lekker onder je handen, eerst wel ff wennen, ook in het begin is de grote alt en windows knoppen... naar als je hem een maal door hebt, je wilt niet meer anders... ander voordeeltje is de USB hub eronder , tog weer 2 extra poortjes... handig voor muis en gamepad
Verwijderd
Ik had eerst elite 2e hands van iemand, nu heb ik een Pro, die kleine pijltjes op die elite zijn echt ruk.Op zondag 29 juli 2001 23:20 schreef Xaran het volgende:
De elite heeft hele kleine pijltjes toetsen. En de 6 knopjes met insert,del,home etc zijn ook kleiner uit gevoerd even als als de bovenste lijn met de F*'en.
Die multimedia (bah, vies woord) zijn ook best handig moet ik zeggen
'k heb de elite, en ben er zeer tevreden over, hij typt echt heerlijk. Het is ff wennen. En die pijltjes, ach, je went er aan.
Op die plaatjes lijkt de layout van het linker gedeelte toch bijna getzelfde. Twee extra portjes? Gebruikt het keyboard niet zelf een port?Op zondag 29 juli 2001 23:32 schreef itsgreen het volgende:
Pro... 100%!! ik heb em ook en hij is echt geweldig en zeker het extra geld waard... hij ligt lekker onder je handen, eerst wel ff wennen, ook in het begin is de grote alt en windows knoppen... naar als je hem een maal door hebt, je wilt niet meer anders... ander voordeeltje is de USB hub eronder , tog weer 2 extra poortjes... handig voor muis en gamepad
Verwijderd
Nee, er gaat een USB en/of PS/2 draadje naar je pc, dan zitten er 2 USB ingangen op het tobo zelf, is gewoon een USB hub dus.Op maandag 30 juli 2001 05:39 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Op die plaatjes lijkt de layout van het linker gedeelte toch bijna getzelfde. Twee extra portjes? Gebruikt het keyboard niet zelf een port?
je wint er overigens maar een poort mee, wel handig om je muis in te knopen.
Zal ook wel daarvoor bedoelt zijn.
Zal ook wel daarvoor bedoelt zijn.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Pro is wel een heersend ding (staat zo lekker statig op je bureau)
nam die eigenlijk alleen maar voor de pijltjes, maar ik ga nu eigenlijk toch veel meer met de ASDW...
nam die eigenlijk alleen maar voor de pijltjes, maar ik ga nu eigenlijk toch veel meer met de ASDW...
Verwijderd
ff slimme vraag...
als ik die pro heb, werkt de USB hub dan ook als je dat keyb zelf via ps/2 aansluit? nee eh?
ik heb nl. een kvm switch en die werkt vooralsnog alleen met ps/2. of kun je die pro op zowel ps/2 (voor het keyb) als usb (voor de hub) aansluiten?
ik heb zelf de elite, en die shortcuts lijken me wel wat.
dat home t/m insert blok voorkomt wel dat jan en alleman graag achter je pc kruipen
als ik die pro heb, werkt de USB hub dan ook als je dat keyb zelf via ps/2 aansluit? nee eh?
ik heb nl. een kvm switch en die werkt vooralsnog alleen met ps/2. of kun je die pro op zowel ps/2 (voor het keyb) als usb (voor de hub) aansluiten?
ik heb zelf de elite, en die shortcuts lijken me wel wat.
dat home t/m insert blok voorkomt wel dat jan en alleman graag achter je pc kruipen
'k heb de elite vin 'm super, fijner dan de pro. *zit altijd te stoeien met die multimedia dingen*
En die pijltjes...... tjah ze zijn klein maar ikke gebruik bijna geen pijltjes
En die pijltjes...... tjah ze zijn klein maar ikke gebruik bijna geen pijltjes
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Ik ben al weer een half jaar ofzo in het bezit van de Pro, en die bevalt me zeer. Die extra knopjes om je browser en je mediaprog (in mijn geval Winamp) mee te bedienen zijn ontzettend handig.
Je kunt bijvoorbeeld gewoon met die knopjes doorschakelen naar het volgende mp3'tje terwijl je in Internet Explorer of Word aan het werken bent. Winamp kun je gewoon de hele tijd geminimaliseerd houden. Erg praktisch
Je kunt bijvoorbeeld gewoon met die knopjes doorschakelen naar het volgende mp3'tje terwijl je in Internet Explorer of Word aan het werken bent. Winamp kun je gewoon de hele tijd geminimaliseerd houden. Erg praktisch
Verwijderd
inderdaad precies hetzelfde wat ik denk, maar ja, ik heb voor mijn 2e sys een Pro + Explorer muis en voor deze een Logitech Itouch Pro toetsenbord en muis, die roelt veel vetter dan de Pro, alleen geen USB verdeler erinOp maandag 30 juli 2001 19:42 schreef Digital-DNA het volgende:
Pro is wel een heersend ding (staat zo lekker statig op je bureau)
niet de pro. twee x zo duur en een paar knopjes meer. Zondag de goedkope versie gehaald. Werkt erg prettig
Kheb de elite, das een gewoon lekker typedn toetsenbord zonder enige fratsen die overbodig zijn.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Heb je er 2 jaOp dinsdag 31 juli 2001 00:55 schreef MGSNK het volgende: 2X
Kheb de elite, das een gewoon lekker typend toetsenbord zonder enige fratsen die overbodig zijn.
Handig he dat die knopjes omgedraaid zijn
Alle proemn in n drek
Ik heb ze alle twee. Eerst de Elite, maar omdat ik m'n PS/2 poort opgeblazen had moest ik een USB, dat werd dus de Pro. Eigenlijk maakt het mij niet zo veel uit. Wat wel makkelijk is, is de USB hub in de Pro.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
* Kaj. wilde niet wennen aan kleine pijltjestoetsen, dus Kaj. heeft een Pro. 
Die MM-knoppen zijn wel handig idd, maar niet onmisbaar. En een goed toetsenbord mag wel wat kosten, vind ik.
Die MM-knoppen zijn wel handig idd, maar niet onmisbaar. En een goed toetsenbord mag wel wat kosten, vind ik.
Pagina: 1