Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henduk
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-09-2024
Mijn vraag
Of ik mijn soundbar nu wel of niet in of op een open lage tv meubel zet, elke dag valt de WiFi verbinding wel een keer uit. Ik moet dan de router resetten. Is het beter om bijv. beter om een ethernet verbinding te gebruiken, bijv. van TP-link via de nul-fase van het stopcontact?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee een gewone utp kabel is beter.

Maar misschien handiger is uitzoeken waarom je wifi verbinding van je router weg valt en waarom je hem dan moet resetten

Al mijn wifi meuk verbind gewoon automatisch weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > NT

Het device mag dan een Sound Bar zijn, het issue lijkt eerder in het netwerk te liggen. Vandaar dat NT mij de betere plek lijkt voor dit topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Henduk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:18:
Mijn vraag
Of ik mijn soundbar nu wel of niet in of op een open lage tv meubel zet, elke dag valt de WiFi verbinding wel een keer uit. Ik moet dan de router resetten. Is het beter om bijv. beter om een ethernet verbinding te gebruiken
Een netwerkkabel is altijd stabieler dan draadloos
bijv. van TP-link via de nul-fase van het stopcontact?
Powerline toepassingen zijn dan weer (erg) onbetrouwbaar.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het idee is dus dat je hier iets invult, zoals merk/type soundbar, merk/type router, merk/type access point etc. En hoe die aan elkaar zijn verbonden. Zie ook het NT beleid.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het idee is dus dat je hier ook iets invult (behalve dit bericht plaatsen :) )

Dus welke oorzaakanalyse heb je al gedaan, welke oplossingen heb je bedacht, welke heb je geprobeerd (anders dan verplaatsen soundbar)?