Ik wil graag een poort van me werkstation laten routen naar me Chello IP Adres want het programma Camarades (webcam) gebruikt nu me lokale ip adres. Dit adres is trouwens DHCP dus elke reboot anders. dus ik wil eigenlijk dat 192.168.0.x:2047 213.46.156.185:2047 wordt. Op me server draaid Windows 2000 Advanced Server en gebruik internet delen. En ik wil dit graag zonder de service "Routing and Remote Access" te gebruiken oplossen. In de internet delen zelf ken je ook wat instellen maar dat wil niet. Als iemand hier een oplossing voor weet hoor ik het heel graag
Dit kan idd met RAS, als je dit hebt kan je poorten mappen bij IP routing -> NAT -> je Internet NIC -> Special Ports.
ehh met RAS bedoel je Routing and Remote Access ?Op zondag 29 juli 2001 21:53 schreef Redje het volgende:
Dit kan idd met RAS, als je dit hebt kan je poorten mappen bij IP routing -> NAT -> je Internet NIC -> Special Ports.
portmapper van analogx
Freeware. Draait onder alle windowsversies voor zover ik weet. Makkelijker kan niet.
Freeware. Draait onder alle windowsversies voor zover ik weet. Makkelijker kan niet.
Ja... RAS = Remote Access Service / Server
Had dan ook RRAS moeten zijn...
Was me teveel tikwerkt
Was me teveel tikwerkt
haha ik begrijp et tis ook zondagOp zondag 29 juli 2001 21:59 schreef Redje het volgende:
Ja... RAS = Remote Access Service / Server
Was me teveel tikwerkt
Helaas met dit programma gaat het nie het is idd makkelijk te configureren maar et werkt nieOp zondag 29 juli 2001 21:58 schreef Garp het volgende:
portmapper van analogx
Hmm staat bij mij onder IGMP... heb je wel NAT aanstaan? Ik use namelijk 2 NICs, tis me internet gatewayOp zondag 29 juli 2001 22:23 schreef wbeelen het volgende:
[..]
Bij IP routing staat alleen General
Static Routes
DHCP Relay Agent
IGMP
maar geen NAT, ben ik blind?
Daar staat alleen me internet nic die van chello dus maar ik ken nix met poorten doen komt dit door Internet delen?
Met onder bedoel ik:
Static Routes
DHCP Relay Agent
IGMP
Network Adres Translation (NAT)
Delete anders je RRAS setting en maak een nieuwe aan, stel in de wizard in dat het een internet gateway is.
btw. use je wel 2 nics?
Static Routes
DHCP Relay Agent
IGMP
Network Adres Translation (NAT)
Delete anders je RRAS setting en maak een nieuwe aan, stel in de wizard in dat het een internet gateway is.
btw. use je wel 2 nics?
Ik doe dit inderdaad met winroute, maar is bij windows 2000 ook ingebouwd, daar kan je hier meer info over vinden.Op maandag 06 augustus 2001 23:59 schreef Slaapkop het volgende:
Wat dacht je van Winroute ??
http://tucows.planet.nl/preview/195420.html
thx das me nu gelukt maare webcam wil nie op internet. Na ja et ken me nie meer schelen ook dan maar nie .
Pagina: 1