Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn werk (eigen bedrijf) ben ik op het moment de onderdelen bij elkaar aan het zoeken voor een nieuwe pc. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit video editen (voornamelijk HD, bij uitzondering 4K), coderen en (zware) photoshop bestanden editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maximumprijs is 1500 euro incl. btw. Minder is welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die ik meeneem zijn scherm (4K, mogelijk in de toekomst 2), toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande lijst opgesteld in de pricewatch. Ik ben benieuwd of dit realistisch is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt. Pc moet niet té luid worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of bovenstaande pricewatch lijst reëel is, of dat ik ergens (gezien de werkzaamheden) nog makkelijk ergens op kan besparen (of dat bepaalde artikelen beter een alternatief kunnen zijn). Rendertijden van video's zijn een stuk minder relevant dan tijdens de montage, bovendien doe ik dit minder dan coderen/photoshop.
Voor mijn werk (eigen bedrijf) ben ik op het moment de onderdelen bij elkaar aan het zoeken voor een nieuwe pc. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit video editen (voornamelijk HD, bij uitzondering 4K), coderen en (zware) photoshop bestanden editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maximumprijs is 1500 euro incl. btw. Minder is welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die ik meeneem zijn scherm (4K, mogelijk in de toekomst 2), toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb onderstaande lijst opgesteld in de pricewatch. Ik ben benieuwd of dit realistisch is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 225,05 | € 225,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link AC1300 Draadloze Dual Band PCI Express Adapter Archer T6E | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 136,71 | € 136,71 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 84,05 | € 168,10 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 112,95 | € 112,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.459,25 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt. Pc moet niet té luid worden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of bovenstaande pricewatch lijst reëel is, of dat ik ergens (gezien de werkzaamheden) nog makkelijk ergens op kan besparen (of dat bepaalde artikelen beter een alternatief kunnen zijn). Rendertijden van video's zijn een stuk minder relevant dan tijdens de montage, bovendien doe ik dit minder dan coderen/photoshop.