Beste Twaekers,
Wij proberen een Luxaflex en/of een screen, met Somfy RTF aansturing te koppelen met de KAKU app.
Daar het niet lukte zoals in de app beschreven staat, hebben wij contact gezocht met KaKu.
Ze geven aan om te verbinden door achter op de Trelis 1 RTF de PROG knop indrukken.
Dat de PROG knop ook de RESET is wordt niet begrepen.
Want alleen zo zou het verbonden moeten zijn met de app.
Het screen geeft wel de signalen 'omhoog-omlaag' maar de app neemt niets over.
En het screen is gelijk ontregeld...
Dus:
> De app doet niets, ook al zegt hij 'de verbinding is gelukt'.
> Doordat je op de PROG knop a.k.a. RESET knop op de Trelis moet drukken om te verbinden (raar) is gelijk de Trelis 1 ontregeld en doet ook niets meer.
De Trelis 1 RTF heb ik nu 5x opnieuw moeten instellen.
Dat is dus het probleem waarom wij dit niet gekoppeld krijgen.
Wat gaat er fout?
KaKu eindigt het probleem door aan te geven 'weet het niet want we ondersteunen het niet'.
Terwijl dit toch echt met de Kaku app kan.
Wie heeft de oplossing om de screen en/of Luxaflex in de app te krijgen maar....
ze niet te ontregelen!
Ik hoop op jullie hulp
Wij proberen een Luxaflex en/of een screen, met Somfy RTF aansturing te koppelen met de KAKU app.
Daar het niet lukte zoals in de app beschreven staat, hebben wij contact gezocht met KaKu.
Ze geven aan om te verbinden door achter op de Trelis 1 RTF de PROG knop indrukken.
Dat de PROG knop ook de RESET is wordt niet begrepen.

Want alleen zo zou het verbonden moeten zijn met de app.
Het screen geeft wel de signalen 'omhoog-omlaag' maar de app neemt niets over.
En het screen is gelijk ontregeld...
Dus:
> De app doet niets, ook al zegt hij 'de verbinding is gelukt'.
> Doordat je op de PROG knop a.k.a. RESET knop op de Trelis moet drukken om te verbinden (raar) is gelijk de Trelis 1 ontregeld en doet ook niets meer.
De Trelis 1 RTF heb ik nu 5x opnieuw moeten instellen.
Dat is dus het probleem waarom wij dit niet gekoppeld krijgen.
Wat gaat er fout?
KaKu eindigt het probleem door aan te geven 'weet het niet want we ondersteunen het niet'.
Terwijl dit toch echt met de Kaku app kan.
Wie heeft de oplossing om de screen en/of Luxaflex in de app te krijgen maar....
ze niet te ontregelen!
Ik hoop op jullie hulp