SD kaart in cd speler Amundsen (Skoda) verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1247662

Topicstarter
Oeps... zojuist heeft zoonlief (2,5) tijdens het inpakken van de tent (Zuid-Frankrijk) rustig in de auto zitten spelen. Nu we wegrijden blijkt de SD kaart met navigatie verdwenen en leest de cd speler geen cd's meer (hij blijft de cd's laden, uitspugen, intrekken, laden, allemaal zonder resultaat). Mijn gok: meneer heeft de sd kaart in de cd speler gestopt. We rijden een Skoda uit 2011 met Amundsen mediaspeler/navigatie en zijn zoals gezegd in Zuid-Frankrijk, dus onze eigen garagehouder kan even niet helpen.

Wat is wijsheid? Is er een manier om dit zelf te fixen of moet ik naar een garage? Hoe krijg ik bevestigd dat de sd kaart inderdaad zit waar ik vrees? Voor de peuter op de achterbank is het onderscheid tussen fantasie en waarheid nog niet zo sterk, dus daar kan ik niet op rekenen.

Dank voor het advies!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
Misschien de unit verwijderen en kijken of de sd kaart er uit te krijgen is? Misschien dat je hem kan horen rammelen?

YouTube: Radio Removal Skoda Octavia (2004-2013) | JustAudioTips

Gelukkig heeft je zoontje de kaart niet ingeslikt (hoop ik).

//edit: Of voorzichtig met een bankpasje oid proberen te vissen, maar aangezien de CD's er helemaal in en uit gaan lukt dat misschien niet.

[ Voor 18% gewijzigd door JaNNeS op 28-08-2019 12:35 . Reden: nog een idee. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1247662

Topicstarter
Goed idee, dat ga ik proberen. Dank voor de youtube tutorial link, normaal zijn mijn google skills vrij goed maar nu hebben mijn hersenen blijkbaar ook even vakantie...
Ik laat asap weten of er iets rammelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Lange pincet? Ijzerdraad met tape eraan?

Hypocrites must die