Oeps... zojuist heeft zoonlief (2,5) tijdens het inpakken van de tent (Zuid-Frankrijk) rustig in de auto zitten spelen. Nu we wegrijden blijkt de SD kaart met navigatie verdwenen en leest de cd speler geen cd's meer (hij blijft de cd's laden, uitspugen, intrekken, laden, allemaal zonder resultaat). Mijn gok: meneer heeft de sd kaart in de cd speler gestopt. We rijden een Skoda uit 2011 met Amundsen mediaspeler/navigatie en zijn zoals gezegd in Zuid-Frankrijk, dus onze eigen garagehouder kan even niet helpen.
Wat is wijsheid? Is er een manier om dit zelf te fixen of moet ik naar een garage? Hoe krijg ik bevestigd dat de sd kaart inderdaad zit waar ik vrees? Voor de peuter op de achterbank is het onderscheid tussen fantasie en waarheid nog niet zo sterk, dus daar kan ik niet op rekenen.
Dank voor het advies!
Wat is wijsheid? Is er een manier om dit zelf te fixen of moet ik naar een garage? Hoe krijg ik bevestigd dat de sd kaart inderdaad zit waar ik vrees? Voor de peuter op de achterbank is het onderscheid tussen fantasie en waarheid nog niet zo sterk, dus daar kan ik niet op rekenen.
Dank voor het advies!