Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel vlb
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-03-2021
Hallo
Ik wil een screenprotector kopen van AliExpress die beschreven word als uv glue gehard glas mijn vraag is nu beschermd dit genoeg is dit verwijderbaar iemand ervaringen hiermee
Want het ziet er wel leuk uit je doet eerst vloeistof op je scherm dan een glas erop en dan met een uv lampje op schijnen
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Geen ervaring mee maar het lijkt me vooral nuttig als je scherm al krassen heeft die dan worden gevuld met de vloeistof en dan worden afgedekt. Dit soort dingen zijn over het algemeen niet makkelijk te verwijderen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik zou eerst op YouTube de filmpjes bekijken. .

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Machiel vlb je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je vraag. Daarnaast is het nog belangrijker om zelf eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Zou je dus het volgende willen toevoegen:
- Welke protector gaat het om?
- Wat heb je zelf al gevonden en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Machiel vlb schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:47:
Hallo
Ik wil een screenprotector kopen van AliExpress die beschreven word als uv glue gehard glas mijn vraag is nu beschermd dit genoeg is dit verwijderbaar iemand ervaringen hiermee
Want het ziet er wel leuk uit je doet eerst vloeistof op je scherm dan een glas erop en dan met een uv lampje op schijnen
Alvast bedankt
:)

Gewoon glasplaatje of folie. het is alleen beschermt tegen krassen op je scherm, meer niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.