Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop full-stack development

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:01

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Zoals zovelen heb ook ik twijfels wat de opvolger moet worden van mijn huidige laptop (HP Pavilion 15-bc035nd), aangezien deze wat kuren begint te vertonen. Daarom dit topic waarin jullie mij hopelijk van advies kunnen voorzien!

Wat ga je met je laptop doen?
In mijn werk als freelance full-stack developer gebruik ik mijn laptop voornamelijk om (uiteraard) te programmeren. Ik werk met name in Visual Studio, heb lokaal diverse sites in IIS draaien en werk regelmatig met tools als Microsoft SQL Management Studio.

Wat is je budget?
Omdat ik de laptop zakelijk aan zal schaffen is er eigenlijk niet echt een budget. Het moet een goede investering zijn in een kwalitatief hoogwaardige laptop die een tijd mee zal kunnen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker, de laptop gaat mee naar klanten en moet daarom bij voorkeur niet te zwaar zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, alhoewel ik goede dingen gelezen heb over met name de ThinkPads van Lenovo.

Vooralsnog heb ik mijn oog laten vallen op de Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 2. Dan zal het de variant worden met 32 GB geheugen (of is dat overkill?) en het 4K (OLED?) scherm. Naar mijn weten is de versie met het OLED scherm vooralsnog niet leverbaar en ik weet ook niet of dit echt een meerwaarde zal zijn. Tevens vraag ik me af of de i7-9850H de forse meerprijs t.o.v. de i7-9750H waard is. Ik vermoed voor mijn werkzaamheden van niet.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een miskoop zal zijn, maar graag hoor ik van jullie of ik dat juist heb en of er misschien alternatieven zijn waar ik nog niet aan gedacht heb!

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

Alle reacties

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:01

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Topicstarter
Knoop doorgehakt en voor de Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 2 gegaan. Dank aan allen voor het meedenken over eventuele alternatieven :P

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PressPlayOnTape schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:06:
Knoop doorgehakt en voor de Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 2 gegaan. Dank aan allen voor het meedenken over eventuele alternatieven :P
Geen dank, ik heb met je meegedacht en was ook op de ThinkPad X1 Extreme uitgekomen, met als goede tweede een Dell XPS 15. Ik had m'n bevindingen alleen niet gepost :')

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Dell Precision, HP Z, Fujitsu Celsius.

Aangezien je zelf wel weet waar een laptap met jouw software aan moet voldoen en jij dat niet bij ons aangeeft, was het het antwoord kort dan wel afwezig.

LinkedIn WoT Cash Converter